Jeg har skrællet en appelsin og duftet til skrællerne, spist bådene mens en hvid puffet lammesky ændrede udseende på den lyseblå himmel.
-
Jeg har skrællet en appelsin og duftet til skrællerne, spist bådene mens en hvid puffet lammesky ændrede udseende på den lyseblå himmel.
-
@folfdk det lyder helt vidunderligt

-
@folfdk det lyder helt vidunderligt

@folfdk skyer er en af mine yndlingsting i hele verden, jeg kan kigge på dem hele dagen.
-
@folfdk skyer er en af mine yndlingsting i hele verden, jeg kan kigge på dem hele dagen.
Ja!
Og det var også lidt en påmindelse til mig selv om at det ikke nødvendigvis behøver at koste mange penge at have det godt. Og at påskønne det jeg har i nærheden.
-
@infonauten @folfdk Yes, og de er virkelig svære at male.
-
@infonauten men himlen er jo fuld af chemtrails!!!1111elleve (jeg er overrasket over hvor mange flyspor der er hen over himlen lige nu) @folfdk
-
Ja!
Og det var også lidt en påmindelse til mig selv om at det ikke nødvendigvis behøver at koste mange penge at have det godt. Og at påskønne det jeg har i nærheden.
@folfdk jeg er i gang med samme proces.
-
-
Det kan jeg godt forstille mig!
Jeg er aldrig rigtig blevet fortrolig med male/tegne desværre, men de 5 minutter jeg kiggede på skyer i dag var rigeligt til at erkende at de ændrer sig hele tiden!