Min Samsung S24 Ultra kan tricks.
-
Min Samsung S24 Ultra kan tricks. Min OnePlus Nord 4 kan tricks.
Men kun min billige og på mange måder crappy Nubia-telefon kan det her...
... At bruge tastaturet uden at få en menu på, hvor jeg bliver opfordret til at bruge AI-funktioner. -
... At bruge tastaturet uden at få en menu på, hvor jeg bliver opfordret til at bruge AI-funktioner.Man kan ikke slå mere fra på Samsung eller OnePlus. Men det er der, og det er bullshit
-
Man kan ikke slå mere fra på Samsung eller OnePlus. Men det er der, og det er bullshit
@mjj Jeg har ikke noget AI på min Galaxy A17...
-
... At bruge tastaturet uden at få en menu på, hvor jeg bliver opfordret til at bruge AI-funktioner.Dette indlæg er slettet! -
@mjj Jeg har ikke noget AI på min Galaxy A17...
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Får du heller ikke noget i den stil, hvis du markerer teksten?
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @pmakholm Godt at høre, at I får mere spiselige resultater.
Jeg har været meget irriteret over at have slået alle relevante settings fra, og stadig er der noget, der presser sig på. -
@MThaastrup @pmakholm Godt at høre, at I får mere spiselige resultater.
Jeg har været meget irriteret over at have slået alle relevante settings fra, og stadig er der noget, der presser sig på.Min Fairphone med Android har heller ikke noget der minder om de der AI værktøjer.
Så måske det er noget med at Samsung og OnePlus har nogle aftaler om at inkludere forskellige værktøjer i deres brugergrænseflade?
-
Min Fairphone med Android har heller ikke noget der minder om de der AI værktøjer.
Så måske det er noget med at Samsung og OnePlus har nogle aftaler om at inkludere forskellige værktøjer i deres brugergrænseflade?
@folfdk @MThaastrup @pmakholm Det tænker jeg.
Men interessant, at @pmakholm ikke har det med på sin Samsung. Jeg har det uanset hvilket keyboard og hvilken launcher jeg bruger.
Jeg kunne godt forestille mig, at de ekstra-pusher det på Ultra-modellerne, men for mig er det et omvendt value-add... -
@folfdk @MThaastrup @pmakholm Det tænker jeg.
Men interessant, at @pmakholm ikke har det med på sin Samsung. Jeg har det uanset hvilket keyboard og hvilken launcher jeg bruger.
Jeg kunne godt forestille mig, at de ekstra-pusher det på Ultra-modellerne, men for mig er det et omvendt value-add...@mjj Jeg kan godt forestille mig at målgruppen for high-end telefoner både indeholder de mest GenAI-positive og de mest GenAI-negative brugere.
Men det er nok blandr de GenAI-positive high-end brugere der er bedst mulighed for at konvertere folk til betalende brugere (selvom jeg ikke tror at Samsung har fundet på step 2 endnu)
-
@MThaastrup Får du heller ikke noget i den stil, hvis du markerer teksten?
Dette indlæg er slettet!