I dag blev jeg lige mindet om, hvorfor jeg er på førtidspension.
-
Jeg har brugt formiddagen inde på min mands arbejde, og nu er jeg fuldstændig smadret, med susen for ørerne og hjertebanken og svimmelhed, plus det løse. Hele pakken, så at sige.
Be’ om at være HELT alene resten af dagen (og i morgen).
Det kan desværre ikke lige lade sig gøre, men jeg må skabe de pusterum jeg kan. -
Jeg har brugt formiddagen inde på min mands arbejde, og nu er jeg fuldstændig smadret, med susen for ørerne og hjertebanken og svimmelhed, plus det løse. Hele pakken, så at sige.
Det kan desværre ikke lige lade sig gøre, men jeg må skabe de pusterum jeg kan.@Trine_DK Jeg forestiller mig at man måske kan glemme det lidt når man ikke bliver udsat for det miljø?
-
Det kan desværre ikke lige lade sig gøre, men jeg må skabe de pusterum jeg kan.@Trine_DK åh, hvor jeg kender det! Føler med dig 100%
Når det lykkes nogenlunde at skabe en god hverdag, kan man godt glemme hvor meget man ikke kan …
-
@Trine_DK åh, hvor jeg kender det! Føler med dig 100%
Når det lykkes nogenlunde at skabe en god hverdag, kan man godt glemme hvor meget man ikke kan …
@ondekvinde
Det er der hvor man kan blive lidt overmodig, og så kommer straffen.Men sådan er det jo bare. Jeg ved ikke hvad i alverden jeg skulle have gjort, hvis ikke vi havde førtidspensionssystemet i Danmark.
-
@Trine_DK Jeg forestiller mig at man måske kan glemme det lidt når man ikke bliver udsat for det miljø?
@svedigtype Det kan man. Jeg kan sagtens finde på at gå herhjemme og romantisere at have kollegaer, menneskelige input, noget andet at stå op til.
Heldigvis har jeg alle mine hobbyer. De holder mig igang, men i mit tempo.