Min konspirationsteori går ud på, at da det ikke længere er muligt pr.
-
Min konspirationsteori går ud på, at da det ikke længere er muligt pr. 1. oktober for politiske partier at reklamere på Facebook er der endelig blevet råd i Statskassen til at nedsætte afgiften på strøm og sjogolaaade …
Tak Mark Zutterberg! Han fortjener om nogen Nobels Gufpris! -
Min konspirationsteori går ud på, at da det ikke længere er muligt pr. 1. oktober for politiske partier at reklamere på Facebook er der endelig blevet råd i Statskassen til at nedsætte afgiften på strøm og sjogolaaade …
Tak Mark Zutterberg! Han fortjener om nogen Nobels Gufpris!@anport hvornår træder det med chokoladen i kraft? Jeg skal måske i biffen i aften.
-
@anport hvornår træder det med chokoladen i kraft? Jeg skal måske i biffen i aften.
@pms dagen før næste folketingsvalg? Ha, nej, jeg ved det faktisk ikke
Hvad skal du se i biffen?
‘Weapons’? -
@pms dagen før næste folketingsvalg? Ha, nej, jeg ved det faktisk ikke
Hvad skal du se i biffen?
‘Weapons’?@anport ninja. Jeg har boet under en sten i sommerferien hvad handler weapons om?
-
@anport ninja. Jeg har boet under en sten i sommerferien hvad handler weapons om?
@anport arh det er horror, det lærte manden meget tidligt jeg ikke evner at se.
-
@anport ninja. Jeg har boet under en sten i sommerferien hvad handler weapons om?
@pms ‘Weapons’ er (naturligvis i min optik) en superfed (amerikansk) horrorfilm langt over gennemsnittet.
Kort fortalt: En slags fabel om en skoleklasse i en lille by, der under mystiske omstændigheder pludselig forsvinder.… og så siger jeg ikke mere
-
@anport arh det er horror, det lærte manden meget tidligt jeg ikke evner at se.
@pms arh, ærgeligt. Men naturligvis ikke en genre for alle