Hvis jeg skal lave ekstra gode cheeseburgere, hvilken ost skal jeg så vælge ?
-
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@svuorela Er selv meget gouda-og-modnet-cheddar-type, og det er ikke så fancy, så deler lige, så andre forhåbentlig har et bedre bud
-
@svuorela Er selv meget gouda-og-modnet-cheddar-type, og det er ikke så fancy, så deler lige, så andre forhåbentlig har et bedre bud
@MThaastrup Det *er* et godt bud! Klassisk, men godt.
En Comté kunne også være et godt bud. (Jeg har en vis forkærlighed for Savoie!)
-
@MThaastrup Det *er* et godt bud! Klassisk, men godt.
En Comté kunne også være et godt bud. (Jeg har en vis forkærlighed for Savoie!)
@SorenMRiis @MThaastrup @svuorela burgere med to slags ost er også en løsning på problemet med at vælge eeen
-
@SorenMRiis @MThaastrup @svuorela burgere med to slags ost er også en løsning på problemet med at vælge eeen
@kramse @SorenMRiis @svuorela netop. Altså jeg kommer også to slags i fx lasagne, fordi....
-
@kramse @SorenMRiis @svuorela netop. Altså jeg kommer også to slags i fx lasagne, fordi....
@MThaastrup @kramse @SorenMRiis Mine starttanker gik også i retning lagret cheddar + gouda. Godt at se at jeg ikke var den eneste der tænkte det. Men jeg har stadig lige lidt endnu at beslutte mig i.
-
@MThaastrup @SorenMRiis @svuorela mozzarella nede og så parmesan ovenpå er min luksus go to på lasagne fronten
-
@MThaastrup @SorenMRiis @svuorela mozzarella nede og så parmesan ovenpå er min luksus go to på lasagne fronten
@kramse @MThaastrup @SorenMRiis @svuorela En blanding af mozz og cheddar er heller ikke dum
.
-
@kramse @MThaastrup @SorenMRiis @svuorela En blanding af mozz og cheddar er heller ikke dum
.
@tofticles @kramse @MThaastrup @SorenMRiis lasagne er uden ost. Ellers ville der jo ikke stå bechamelsovs i opskriften. ..
-
@kramse @SorenMRiis @svuorela jeg kom gouda og parmesan i i går
. Hvis jeg havde haft emmentaler, havde det nok erstattet gouda, men jeg havde ikke mere
-
@tofticles @kramse @MThaastrup @SorenMRiis lasagne er uden ost. Ellers ville der jo ikke stå bechamelsovs i opskriften. ..
@svuorela @tofticles @kramse @SorenMRiis der skal stadigvæk ost ovenpå til sidst
-
@svuorela @tofticles @kramse @SorenMRiis der skal stadigvæk ost ovenpå til sidst
@MThaastrup @tofticles @kramse @SorenMRiis nej. Der skal rasp og smørklatter.
-
@MThaastrup @tofticles @kramse @SorenMRiis nej. Der skal rasp og smørklatter.