Jeg har sovet næsten 9 timer i nat ...
-
@svedigtype Jeg håber, du finder god behandling!!
Min svoger sover med sådan en maskine, og det er besværligt. Men det gør stor forskel for hans søvn … og liv i det hele taget!@Camlarsch Jeg får min maskine om lidt over en uge og jeg fucking glæder mig!!!
-
Jeg har sovet næsten 9 timer i nat ... Alligevel sidder jeg i sofaen med nikkende hoved og har meget svært ved at holde mine øjne åbne ...
Hvis det ikke var fordi jeg får ondt i kroppen af at ligge ned så længe, så tror jeg vitterligt sagtens jeg kunne sove omkring 20 timer i døgnet
Jeg kan slet, slet ikke beskrive hvor meget jeg ser frem til at opleve at være udhvilet
Argh, det er noget bøvl!
Jeg kender godt det der med at kroppen har det svært efter for mange timer på langs!
Jeg får nogle gange reklamer for de der næsestrips hvor næseborene ligesom bliver udvidet, er det noget som du har snakket med eksperterne om?
Er det overhovedet noget der virker?
De der influencer reklamer får det jo til at lyde smart. -
Argh, det er noget bøvl!
Jeg kender godt det der med at kroppen har det svært efter for mange timer på langs!
Jeg får nogle gange reklamer for de der næsestrips hvor næseborene ligesom bliver udvidet, er det noget som du har snakket med eksperterne om?
Er det overhovedet noget der virker?
De der influencer reklamer får det jo til at lyde smart.Hov forresten:
Hvad siger din søvn analyse app til det hele?
Du havde på et tidspunkt skrevet om sådan en? -
Hov forresten:
Hvad siger din søvn analyse app til det hele?
Du havde på et tidspunkt skrevet om sådan en?@folfdk Den siger at jeg gennemsnitligt over sidste uge har ca. 25 apnø-perioder i timen når jeg sover.
-
@folfdk Den siger at jeg gennemsnitligt over sidste uge har ca. 25 apnø-perioder i timen når jeg sover.
Det lyder godtnok af retti retti manne!
-
Det lyder godtnok af retti retti manne!
@folfdk Jarh! Det er ikke underligt jeg er en #SøvnigType
Jeg er -så- spændt på hvilke effekter behandlingen vil have, jeg har ideer om at det ikke kun er mit generelle energiniveau, der vil blive påvirket.
Søvn er jo så basalt for rigtig mange af kroppens funktioner. Det bliver så spændende!!
-
@Camlarsch Jeg får min maskine om lidt over en uge og jeg fucking glæder mig!!!
Spændende om den så er kommet nu!!
Det bliver altså virkelig interessant at høre (hvis du vil dele) om hvordan det går med det om hvordan/om det hjælper dig.
-
Spændende om den så er kommet nu!!
Det bliver altså virkelig interessant at høre (hvis du vil dele) om hvordan det går med det om hvordan/om det hjælper dig.
Jeg er netop trådt ind på privathospitalet aka De Hellige Haller hvor jeg skal møde min Prins Sepap for første gang!
Jeg er meget spændt og du kan tro jeg vil dele, haha
!!
-
Jeg er netop trådt ind på privathospitalet aka De Hellige Haller hvor jeg skal møde min Prins Sepap for første gang!
Jeg er meget spændt og du kan tro jeg vil dele, haha
!!
God fornøjelse med det! (Hvis man kan sige det
)
-
God fornøjelse med det! (Hvis man kan sige det
)
@folfdk Det kan man godt! Jeg har glædet mig så meget!
Den magiske maskine er endelig min! Jeg har lyst til at tage direkte hjem og sove med den, nu
!!
Men skal lige er smut forbi arbejde ... Men! Der følger helt 100p en opdatering imorgen på min første nat med maskinen
️.