Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Derfor kan jeg ikke snuppe Christian Bennike, vært på Deadline.

Derfor kan jeg ikke snuppe Christian Bennike, vært på Deadline.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tbhdk@social.data.coopT This user is from outside of this forum
    tbhdk@social.data.coopT This user is from outside of this forum
    tbhdk@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af

"Værten var tydeligvis utryg ved Roald Als’ insisteren på nuancer inden for et emne, som man ofte står på den ene eller den anden fløj i.

»Jeg synes, det er specielt at høre en bladtegner ikke bare helt klart sige: Det var på sin plads at tegne de tegninger«, sagde han undervejs og viste dermed både, hvordan han selv ser på sagen ..." 🧵 1/5

📰 (🎁 🔗 fra Christian Idskov på LinkedIn, kræver Politiken profil) https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art10986868/DR-v%C3%A6rt-var-tydeligvis-utryg-ved-Roald-Als-insisteren-p%C3%A5-nuancer?shareToken=Z_xfomAHTlaA

tbhdk@social.data.coopT 1 Reply Last reply
    1
    0
    • tbhdk@social.data.coopT tbhdk@social.data.coop

"Værten var tydeligvis utryg ved Roald Als’ insisteren på nuancer inden for et emne, som man ofte står på den ene eller den anden fløj i.

»Jeg synes, det er specielt at høre en bladtegner ikke bare helt klart sige: Det var på sin plads at tegne de tegninger«, sagde han undervejs og viste dermed både, hvordan han selv ser på sagen ..." 🧵 1/5

📰 (🎁 🔗 fra Christian Idskov på LinkedIn, kræver Politiken profil) https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art10986868/DR-v%C3%A6rt-var-tydeligvis-utryg-ved-Roald-Als-insisteren-p%C3%A5-nuancer?shareToken=Z_xfomAHTlaA

tbhdk@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af

🧵 2/5 "Værten var så optaget af at placere Als på en af de to fløje, at han ikke gav større opmærksomhed til Als’ ellers klare budskaber som »Jeg hvidvasker ikke terrorister, fordi jeg ikke tegnede Muhammed i Jyllands-Posten« eller »Du må acceptere, at to modstridende synspunkter begge kan være rigtige«."

0

🧵 2/5 "Værten var så optaget af at placere Als på en af de to fløje, at han ikke gav større opmærksomhed til Als’ ellers klare budskaber som »Jeg hvidvasker ikke terrorister, fordi jeg ikke tegnede Muhammed i Jyllands-Posten« eller »Du må acceptere, at to modstridende synspunkter begge kan være rigtige«."

tbhdk@social.data.coop
        wrote sidst redigeret af

🧵 3/5 "Særligt det sidste af ovenstående citater opsummerer virkeligheden så præcist: Der findes – selv for de 12 tegnere, som i modsætning til Als bidrog til Jyllands-Postens Muhammed-projekt – modsatrettede synspunkter og ligefrem virkeligheder. Det gjorde der dengang, og det gør der stadig i dag."

0

🧵 3/5 "Særligt det sidste af ovenstående citater opsummerer virkeligheden så præcist: Der findes – selv for de 12 tegnere, som i modsætning til Als bidrog til Jyllands-Postens Muhammed-projekt – modsatrettede synspunkter og ligefrem virkeligheder. Det gjorde der dengang, og det gør der stadig i dag."

tbhdk@social.data.coop
          wrote sidst redigeret af

🧵 4/5 "»Det er jeg … øh, det er mange glade for at høre«, svarede Bennike, da Als til sidst svarede et tydeligt ja til spørgsmålet om, hvorvidt Jyllands-Postens tegninger var vigtige. Jeg er ikke i tvivl om, at Bennike i sit private ekkokammer oplever, at alle elsker de tegninger og stadig ser Jyllands-Postens projekt som nyere histories største og modigste tryktest af ytringsfriheden."

0

🧵 4/5 "»Det er jeg … øh, det er mange glade for at høre«, svarede Bennike, da Als til sidst svarede et tydeligt ja til spørgsmålet om, hvorvidt Jyllands-Postens tegninger var vigtige. Jeg er ikke i tvivl om, at Bennike i sit private ekkokammer oplever, at alle elsker de tegninger og stadig ser Jyllands-Postens projekt som nyere histories største og modigste tryktest af ytringsfriheden."

tbhdk@social.data.coop
            wrote sidst redigeret af

🧵 5/5 "Men han skal som journalist vide, og han skal ikke mindst være nysgerrig på, at rigtig mange også var imod projektet – både blandt tegnerne, som derfor takkede nej til at bidrage med en Muhammed-tegning, og blandt befolkningen i øvrigt, som er træt af at høre politikere tale de muslimske medborgere ned."

1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes

• Log ind

• Login or register to search.