Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Har været til sølvbryllup hos en meget værdsat kollega og hans hustru.

Har været til sølvbryllup hos en meget værdsat kollega og hans hustru.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
7 Indlæg 3 Posters 7 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

Har været til sølvbryllup hos en meget værdsat kollega og hans hustru. Det var virkelig sjovt og hyggeligt. Men desværre minder det også om alle de ting vi ikke har - fx bedsteforældre der kan hjælpe med børnene. Og en masse venner der går langt tilbage.
    Både min mand og jeg har en fragmenteret baggrund og stort behov for at lade op hjemme. Så vores omgangskreds er meget lille, og det samme gælder familien. Jeg kan godt blive lidt trist over at vi ikke har været bedre til at skabe relationer i livet.

ondekvinde@helvede.netO camlarsch@helvede.netC 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

Har været til sølvbryllup hos en meget værdsat kollega og hans hustru. Det var virkelig sjovt og hyggeligt. Men desværre minder det også om alle de ting vi ikke har - fx bedsteforældre der kan hjælpe med børnene. Og en masse venner der går langt tilbage.
      Både min mand og jeg har en fragmenteret baggrund og stort behov for at lade op hjemme. Så vores omgangskreds er meget lille, og det samme gælder familien. Jeg kan godt blive lidt trist over at vi ikke har været bedre til at skabe relationer i livet.

ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
      ondekvinde@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli ♥️

At holde store sammenkomster er heldigvis ikke den eneste måde at at gøre det på.

T og jeg har også en meget lille omgangskreds og den eneste del af vores familier, vi har tæt kontakt med er vores ældste barn & børnebørnene.

Vi er bedst til at være sammen om interesser, ikke small talk og “hygge” og slet ikke middagsselskaber. Jeg tager ofte alene ud.

Det er også at have venner, selv om vi kun ses sjældent - for det er sådan vi trives ♥️

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

@tanyakaroli ♥️

At holde store sammenkomster er heldigvis ikke den eneste måde at at gøre det på.

T og jeg har også en meget lille omgangskreds og den eneste del af vores familier, vi har tæt kontakt med er vores ældste barn & børnebørnene.

Vi er bedst til at være sammen om interesser, ikke small talk og “hygge” og slet ikke middagsselskaber. Jeg tager ofte alene ud.

Det er også at have venner, selv om vi kun ses sjældent - for det er sådan vi trives ♥️

wrote sidst redigeret af

@ondekvinde Ja, det har du ret i. Det er sådan set heller ikke de store fester jeg savner, men mere det at mine børn kunne have haft bedsteforældre der var en del af deres hverdag og måske kunne have aflastet os forældre lidt. Og ja, så bliver jeg imponeret over de brede vennegrupper, men ville ikke selv være i stand til at holde så mange relationer i gang. Det er bare sådan det er.
        Tak for opmuntring 🙏♥️

ondekvinde@helvede.netO 1 Reply Last reply
        0

@ondekvinde Ja, det har du ret i. Det er sådan set heller ikke de store fester jeg savner, men mere det at mine børn kunne have haft bedsteforældre der var en del af deres hverdag og måske kunne have aflastet os forældre lidt. Og ja, så bliver jeg imponeret over de brede vennegrupper, men ville ikke selv være i stand til at holde så mange relationer i gang. Det er bare sådan det er.
          Tak for opmuntring 🙏♥️

ondekvinde@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Det med medhjælpende bedsteforældre, det er også det vi prøver at være nu, for vi har både prøvet at bo tæt på vores børns bedsteforældre og langt fra dem. Og vi har været reservebedster i en anden familie, da de havde brug for det.

PS jeg er meget mere afklaret nu, end da jeg var yngre og prøvede at passe ind i en skabelon/leve op til hvad jeg troede andre forventede af mig 🙏

0
          • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

@tanyakaroli Det med medhjælpende bedsteforældre, det er også det vi prøver at være nu, for vi har både prøvet at bo tæt på vores børns bedsteforældre og langt fra dem. Og vi har været reservebedster i en anden familie, da de havde brug for det.

PS jeg er meget mere afklaret nu, end da jeg var yngre og prøvede at passe ind i en skabelon/leve op til hvad jeg troede andre forventede af mig 🙏

wrote sidst redigeret af

@ondekvinde hvor fint at I både kan hjælpe med jeres egne børnebørn OG være reservebedster! Det er en stor gave at give andre ♥️

1 Reply Last reply
            0

camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
              camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
              camlarsch@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Kan godt genkende følelsen. Vi var til en stor sommerfest for nogle uger siden, hvor der var 130(!) gæster: familie, venner, de voksne og unge børns venner. Det var klart værternes vision om at integrere og have plads til alle, som festen var et udtryk for. De fik det til at se nemt ud. (Men vi ved også, at det ikke altid har været det.)
              Men jeg må jo bare erkende, at sådan bevæger jeg mig ikke i verden.

0
              • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

@tanyakaroli Kan godt genkende følelsen. Vi var til en stor sommerfest for nogle uger siden, hvor der var 130(!) gæster: familie, venner, de voksne og unge børns venner. Det var klart værternes vision om at integrere og have plads til alle, som festen var et udtryk for. De fik det til at se nemt ud. (Men vi ved også, at det ikke altid har været det.)
                Men jeg må jo bare erkende, at sådan bevæger jeg mig ikke i verden.

wrote sidst redigeret af

@Camlarsch Nej, og det er jo det. Sådan bevæger jeg mig heller ikke i verden, og i hverdagen er det jo ikke noget savn. Tværtimod sætter jeg enormt pris på at kunne komme hjem og koble af, uden at skulle tage stilling til flere mennesker. Og egentlig er det jo rørende at man er nok en del af deres liv til at man bliver inviteret.

1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.