📚 Læser "Move Slowly and Build Bridges"- Mastodon, the Fediverse, and the Struggle for Democratic Social MediaBy Robert W. Gehl
-
Læser "Move Slowly and Build Bridges"
- Mastodon, the Fediverse, and the Struggle for Democratic Social Media
By Robert W. Gehl@simonjust er den god?
-
@simonjust er den god?
@reynir @simonjust
Og hvor købte du den? Synes alle webshops han linker til er nede/blokerer eller ikke fragter til Danmark .. altså lige foruden Amazon. -
@reynir @simonjust
Og hvor købte du den? Synes alle webshops han linker til er nede/blokerer eller ikke fragter til Danmark .. altså lige foruden Amazon.@claugesen William Dam siger at de kan skaffe den.
-
@simonjust er den god?
@reynir @claugesen @pmakholm Ja, det synes jeg - forfatteren har sat sig grundigt ind i stoffet, og forhistorien - GNU Social nævnes f.eks
-
@reynir @simonjust
Og hvor købte du den? Synes alle webshops han linker til er nede/blokerer eller ikke fragter til Danmark .. altså lige foruden Amazon.@claugesen @reynir Jeg endte hos Apple - jeg havde også problemer med at finde den, så det blev bare som e-bog. Men jeg vil lige tjekke @pmakholm's link ud, for jeg vil også gerne have den i papirform
-
@reynir @claugesen @pmakholm Ja, det synes jeg - forfatteren har sat sig grundigt ind i stoffet, og forhistorien - GNU Social nævnes f.eks
@simonjust Jeg mødte Robert i Malmö for et par år siden, da han gav en præsentation om sin forskning. Han er en klog og flink fyr, hvilket jeg bedst kan bevise i og med at vi endte med at snakke Star Trek over frokosten

@reynir @claugesen @pmakholm -
@simonjust Jeg mødte Robert i Malmö for et par år siden, da han gav en præsentation om sin forskning. Han er en klog og flink fyr, hvilket jeg bedst kan bevise i og med at vi endte med at snakke Star Trek over frokosten

@reynir @claugesen @pmakholm@fanden @reynir @claugesen @pmakholm Fedt! Han skriver i hvert fald rigtig godt

-
@fanden @reynir @claugesen @pmakholm Fedt! Han skriver i hvert fald rigtig godt

@simonjust Jeg er forøvrigt også interviewet til bogen, sammen med X antal andre. Jeg tvivler dog på, jeg har sagt noget så indsigtsfuldt, at jeg er citeret ved navn.
@simonjust Jeg er forøvrigt også interviewet til bogen, sammen med X antal andre. Jeg tvivler dog på, jeg har sagt noget så indsigtsfuldt, at jeg er citeret ved navn.
@reynir @claugesen @pmakholm@fanden @reynir @claugesen @pmakholm Det ved man jo aldrig - jeg skal nok holde øje
Var det et langt interview? -
@simonjust @reynir @claugesen @pmakholm
Han er @rwg på Mastodon

-
@fanden @reynir @claugesen @pmakholm Det ved man jo aldrig - jeg skal nok holde øje
Var det et langt interview?@simonjust Jeg har optagelsen liggende et sted... En time til halvanden?
Måske var han bare for høflig til at afbryde mig, da jeg fik talt mig varm
@simonjust Jeg har optagelsen liggende et sted... En time til halvanden?
Måske var han bare for høflig til at afbryde mig, da jeg fik talt mig varm
@reynir @claugesen @pmakholm@fanden @reynir @claugesen @pmakholm Fedt!

-
Læser "Move Slowly and Build Bridges"
- Mastodon, the Fediverse, and the Struggle for Democratic Social Media
By Robert W. Gehl@simonjust tak! Thank you for reading it!
-
@simonjust tak! Thank you for reading it!
@rwg You're welcome - great work!