Nogen, der har erfaringer med proton mail?
-
Nogen, der har erfaringer med proton mail? Jeg har lige oprettet en gratis konto for at se lidt på det. Deres brugerinterface, hastighed og de features man får ved at opgradere til paid virker ok. Dog skal jeg nok lige lege noget mere med det.
Men stoler vi på proton? Jeg tænker at vi stoler mere på dem end på google? Er der nogle dårlige erfaringer, eller nogle ejere vi burde boykotte eller andet, jeg ikke ved? -
Nogen, der har erfaringer med proton mail? Jeg har lige oprettet en gratis konto for at se lidt på det. Deres brugerinterface, hastighed og de features man får ved at opgradere til paid virker ok. Dog skal jeg nok lige lege noget mere med det.
Men stoler vi på proton? Jeg tænker at vi stoler mere på dem end på google? Er der nogle dårlige erfaringer, eller nogle ejere vi burde boykotte eller andet, jeg ikke ved?Jeg har brugt dem i et år plus og er godt tilfreds. De tilbyder en god VPN + mail + eget domæne til mail (altså på min plan), og jeg synes det er stabilt og godt.
Der var en kortvarig kontrovers hvor deres CEO sagde at af alle de valg Trump kunne have foretaget ift. tech-udpegelser så havde han ikke valgt den værste, og i disse polariserede tider blev det taget som støtte til Trump. Det tror jeg nu ikke det var, men afhængig af hvor "ren" du vil have dine digitale services til at være, så...
-
Men stoler vi på proton? Jeg tænker at vi stoler mere på dem end på google? Er der nogle dårlige erfaringer, eller nogle ejere vi burde boykotte eller andet, jeg ikke ved?@hunspirillen Jeg har haft en Proton-konto i et års tid, det har kørt glimrende.
Deres CEO er svært glad for det republikanske parti, men officielt er de politisk neutrale, nævner The Intercept.
https://theintercept.com/2025/01/28/proton-mail-andy-yen-trump-republicans/
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic