Kagi
-
Kagi
Hvis nogen skulle være lun på en reklamefri søgemaskine, har jeg et par invitationer til 3 mdrs gratis prøveabonnement på @Kagi. Jeg har selv brugt den det sidste halve års tid og er meget tilfreds.
-
Jeg har også tre invitationer og måske er der flere der også har som vil dele ud.
Det har været alle pengene værd for mig. En søgemaskine der virker og ikke fodrer mig med reklame, irriterende resultater jeg ikke leder efter (men som Google kan tjene penge på at jeg trykker på), det er på top tre over vigtigste ting på min computer.
-
Jeg har også tre invitationer og måske er der flere der også har som vil dele ud.
Det har været alle pengene værd for mig. En søgemaskine der virker og ikke fodrer mig med reklame, irriterende resultater jeg ikke leder efter (men som Google kan tjene penge på at jeg trykker på), det er på top tre over vigtigste ting på min computer.
100% enig
Samtidigt er det en ting, man hurtigt glemmer, fordi det bare virker. Men man bliver hurtigt mindet om forskellen, hvis man ved en fejl forvilder sig over på google.com
-
Jeg vil gerne have en invitation - jeg bruge de gratis 100 gange og var glad for dem - men vil gerne teste dem mere sammenhængende
-
@YongSun Ja, det fik jeg også fra en anden, jeg ville give en invitation til.
Jeg har pakken med 300 søgninger om måneden, og den er jeg ret glad for.
Jeg har haft den i et kvartals tid, og jeg synes faktisk, at den er blevet bedre på danske søgninger i den tid.
De havde noget i gang med at flirte med AI, som fik nogle røde lamper til at blinke - men de har sagt nogle rimelige ting om det, så det ikke går helt af sporet - så jeg er stadig tilfreds kunde. -
Nu blev jeg nysgerrig på hvor mange søgninger jeg laver om måneden og hvilken pakke der ville passe mig. Det viser sig at jeg søger en hel del mere end hvad jeg troede.
Man kan finde sine søgeresultater på Kagi Search Stats, når man er logget ind.
-
Kagi
Hvis nogen skulle være lun på en reklamefri søgemaskine, har jeg et par invitationer til 3 mdrs gratis prøveabonnement på @Kagi. Jeg har selv brugt den det sidste halve års tid og er meget tilfreds.
@daniel @Kagi @farvel-google Yes please! memorybank@locate.richard.directory