Åh, jeg er træt af VScode og kampen mod AI-features, men jeg har simpelthen ikke tid til at skifte til en anden editor lige nu; inden jeg har sat den nye op har jeg misset 10 deadlines.
-
Åh, jeg er træt af VScode og kampen mod AI-features, men jeg har simpelthen ikke tid til at skifte til en anden editor lige nu; inden jeg har sat den nye op har jeg misset 10 deadlines. På et tidspunkt tager jeg mig sammen og gør det parallelt med at jeg arbejder i VScode, men det kræver overskud.
(det her er mig der brokker mig / lufter frustration, ikke en anledning til at du anbefaler mig at skifte til emacs/vim/vi uden at kende noget til mit brugsscenarie)
Det er så vildt at man åbenbart ikke kan købe et produkt (ok, VScode er vel i virkeligheden ikke noget man betaler for
) uden at det ændrer sig under fødderne på en uden man kan gøre noget ved det.I andre systemer der piller man jo netop med vilje ikke ved tingene, fordi man ved de virker.
Jeg håber du kan formå at navigere udenom anti-features og nå i mål med opgaverne, og så senere have overskud til at skifte.
Når den snak kommer vil jeg gerne følge med

-
@Herover jeg bliver træt, chef. Jeg vil gerne holde fri en 1-2 år(tier).
@infonauten @Herover 1-2 år(tier) er tilfældigvis cirka den tid det tager at finde en ny god editor.
-
@infonauten @Herover 1-2 år(tier) er tilfældigvis cirka den tid det tager at finde en ny god editor.
-
@infonauten Når og hvis du får overskud til det, må du meget gerne trutte resultaterne ud.
Engang i tidernes morgen var det Atom, der var god, så døde den under sin egen vægt.. Nu VSCode.. og sådan bliver det åbenbart ved?
@tofticles @infonauten Kate.