Jeg siger det lige igen.
-
Jeg siger det lige igen. Hvis man er en google slags person, så opdager man simpelthen ikke forskellen, hvis man skifter til Vivaldi browseren og Startpage. Det tager et øjeblik, det er p...nemt, og man er komfortabel med det på et øjeblik.
-
Jeg siger det lige igen. Hvis man er en google slags person, så opdager man simpelthen ikke forskellen, hvis man skifter til Vivaldi browseren og Startpage. Det tager et øjeblik, det er p...nemt, og man er komfortabel med det på et øjeblik.
@SuneAuken godt, det var et skub der kom på et godt tidspunkt! Nu har jeg downloadet Vivaldi til telefonen, og så må computeren komme med i morgen. Er spændt på hvordan det kommer til at køre - og om man kan overføre sine vante faner dertil

#DanmarkSkifter #Vivaldi -
@SuneAuken (åh, forklar mig lige hvad Startpage er?)
-
-
Præcis. Og de scorer virkelig godt for privatliv - har tjekket.. Jeg sidder selv og roder med at bruge Qwant, som jeg ikke helt er tryg ved endnu, men Startpage er virkelig let for en googler.
-
Det er det samme som Google eller DuckDuckGo eller Qwant eller.... En af alle de andre.
Deres søgemaskine er her:

-
@tanyakaroli Det er bare en søgemaskine, og den er i Vivaldis start-setting, så man kan rent ud gå over, uden at opdage det.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic