Der er noget fedt ved at hoppe op (el)cyklen tidligt om morgenen og drøne afsted mod jobbet, imens man kan se at de kollegaer, i biler man overhaler, ankommer 15-20min senere end jeg gør.
-
Der er noget fedt ved at hoppe op (el)cyklen tidligt om morgenen og drøne afsted mod jobbet, imens man kan se at de kollegaer, i biler man overhaler, ankommer 15-20min senere end jeg gør. Jeg frygter lidt for når vinteren rigtigt får fat og jeb bliver nødt til at tage det offentlige. Selv om bus er næsten fra dør til dør, så tager ture nover dobbelt så lang tid som når jeg cykler.
#bikelife #speedpedelec #morgentrafik #danskertrut -
Der er noget fedt ved at hoppe op (el)cyklen tidligt om morgenen og drøne afsted mod jobbet, imens man kan se at de kollegaer, i biler man overhaler, ankommer 15-20min senere end jeg gør. Jeg frygter lidt for når vinteren rigtigt får fat og jeb bliver nødt til at tage det offentlige. Selv om bus er næsten fra dør til dør, så tager ture nover dobbelt så lang tid som når jeg cykler.
#bikelife #speedpedelec #morgentrafik #danskertrut@kimschulz Jeg skal til Skæring fra Stavtrup (to yderkanter i Aarhus) med bus på lørdag - det tager halvanden time. På den tid kunne jeg nå Odense med toget 🤯