Hvis man lide Jim Jarmusch-film, bliver man ikke skuffet af hans nye Father, Mother, Sister, Brother!
-
Hvis man lide Jim Jarmusch-film, bliver man ikke skuffet af hans nye Father, Mother, Sister, Brother! Go watch!
-
Hvis man lide Jim Jarmusch-film, bliver man ikke skuffet af hans nye Father, Mother, Sister, Brother! Go watch!
@Camlarsch Den vil glæde jeg mig til at se på et tidspunkt. Jeg faldt i sin tid pladask for Coffee & Cigarettes og har været en hemmelig Jarmusch-fan lige siden.
-
@Camlarsch Den vil glæde jeg mig til at se på et tidspunkt. Jeg faldt i sin tid pladask for Coffee & Cigarettes og har været en hemmelig Jarmusch-fan lige siden.
@anport Jeg synes, du skulle springe ud i i det åbne.
Det er usundt at holde den slags inde. -
@anport Jeg synes, du skulle springe ud i i det åbne.
Det er usundt at holde den slags inde.@Camlarsch Så fik jeg set Jims nye. Fin og sympatisk. Virkelig overraskende morsom flere steder. Første historie er genial og lol.
-
@Camlarsch Så fik jeg set Jims nye. Fin og sympatisk. Virkelig overraskende morsom flere steder. Første historie er genial og lol.
@anport Præcis: Overraskende morsom! Og pinlig. Åh, så pinlig.
Den første historie er helt perfekt udfoldet, så man først forstår omfanget af løgnene til sidst. -
@anport Præcis: Overraskende morsom! Og pinlig. Åh, så pinlig.
Den første historie er helt perfekt udfoldet, så man først forstår omfanget af løgnene til sidst.@Camlarsch mega pinlig!

-
A anport@mastodon.social shared this topic