Ja, jeg er stadigvæk på Facebook because personal reasons.
-
Ja, jeg er stadigvæk på Facebook because personal reasons. Det skal ikke debatteres.
Men altså
- har NOGEN af jer set gruppen her, hvis I af en eller anden grund er på Facebook?Altså jeg anbefaler den for underholdningen og samtidigt - HVAD HELVEDE SKER DER FOR MÆND PÅ DATING-APPS
🤯?
@MThaastrup Jeg tør ikke gå ind og kigge!
-
@MThaastrup Jeg tør ikke gå ind og kigge!
@Camlarsch Ej men det er så - de skriver de vildeste ting, laver de vildeste jumps i samtaler
-
Ja, jeg er stadigvæk på Facebook because personal reasons. Det skal ikke debatteres.
Men altså
- har NOGEN af jer set gruppen her, hvis I af en eller anden grund er på Facebook?Altså jeg anbefaler den for underholdningen og samtidigt - HVAD HELVEDE SKER DER FOR MÆND PÅ DATING-APPS
🤯?
@MThaastrup O.o
-
@Bonescarab Den er vild!
-
Men altså
🤯?
@MThaastrup "Kvinder er simpelthen så kræsne, altså - det er jo helt umuligt at leve op til deres forventninger"...
Kunne der tænkes at være en anden grund til at ingen gider gå ud med dig, DENNIS!?...
-
@MThaastrup "Kvinder er simpelthen så kræsne, altså - det er jo helt umuligt at leve op til deres forventninger"...
Kunne der tænkes at være en anden grund til at ingen gider gå ud med dig, DENNIS!?...
@jwcph Det er de vildeste jumps i de samtaler, altså WHAT THE F*CK?
-
Men altså
🤯?
@MThaastrup 🫣
(Sorry, det med de emojiis gik vist lidt amok)
Ja, og Kvinder på datingapps 🤯
De Bedste møder foregik dengang i de gode gamle dage med Twitter og dm'erne der 🫣 (se, det var god underholdning) -
@MThaastrup 🫣
(Sorry, det med de emojiis gik vist lidt amok)
Ja, og Kvinder på datingapps 🤯
De Bedste møder foregik dengang i de gode gamle dage med Twitter og dm'erne der 🫣 (se, det var god underholdning)@aj42 de var ok. Jeg er dog p.t. ved at undersøge, om den gammeldags måde at møde folk tilfældigt på IRL også kan noget 🤭
-
@aj42 de var ok. Jeg er dog p.t. ved at undersøge, om den gammeldags måde at møde folk tilfældigt på IRL også kan noget 🤭
@MThaastrup jeg tror oss mest på dén metode, men... den kræver et overskud at mødes irl, ikk? 🫣
-
@MThaastrup jeg tror oss mest på dén metode, men... den kræver et overskud at mødes irl, ikk? 🫣
@aj42 Jo - eller i mit tilfælde (hvis det bliver til mere end skrift, nu ser vi) åbenbart bare at møde op til venindes runde fødselsdag og blive placeret overfor hendes bedste ven, jeg aldrig havde mødt før 🤭
-
@aj42 Jo - eller i mit tilfælde (hvis det bliver til mere end skrift, nu ser vi) åbenbart bare at møde op til venindes runde fødselsdag og blive placeret overfor hendes bedste ven, jeg aldrig havde mødt før 🤭
@MThaastrup uhhh, det var oss sådan man gjorde meget mere af i de gode gamle dage. Held og Lykke med det
-
@MThaastrup uhhh, det var oss sådan man gjorde meget mere af i de gode gamle dage. Held og Lykke med det
@aj42 Tak, Adam
-
@aj42 Tak, Adam
-
Og hvis man lige tænker en ekstra gang; hvor er det synd, hvis de rent faktisk tror, deres diller er det eneste eller bedste, de har at tilbyde en partner. “Lille skat, du er et helt menneske, du er god nok med al resten af dig, trænger du til et kram, ven?”
-
Og hvis man lige tænker en ekstra gang; hvor er det synd, hvis de rent faktisk tror, deres diller er det eneste eller bedste, de har at tilbyde en partner. “Lille skat, du er et helt menneske, du er god nok med al resten af dig, trænger du til et kram, ven?”
@Ibenchristiane I virkeligheden ville det måske også have en effekt på nogle af dem - hvis de tror, at det er en slags magtdemonstration at tvinge deres lyst og seksualitet på andre, og bliver mødt med ynk/ medfølelse