Var ved at købe en beskærersaks da jeg kom i tanke om, at også sakse kan slibes.
-
Var ved at købe en beskærersaks da jeg kom i tanke om, at også sakse kan slibes. Så nu har jeg slebet skæret på vores fire forskellige havesakse, og nu virker de igen. Godt at jeg stadig har farmors slibesten i skuffen. Og nu har jeg vundet ca 400kr i besparelse som jeg kan snolde op
#repair #nørklerier -
Var ved at købe en beskærersaks da jeg kom i tanke om, at også sakse kan slibes. Så nu har jeg slebet skæret på vores fire forskellige havesakse, og nu virker de igen. Godt at jeg stadig har farmors slibesten i skuffen. Og nu har jeg vundet ca 400kr i besparelse som jeg kan snolde op
#repair #nørklerier@Koefoed kegbhar forlagt min slibesten! Æv. Så mit snolder bliver en ny sten. Heldigvis er det nemt at slibe en Felco. Når altså man kan finde udstyret

-
#repair #nørklerier@Koefoed ... og når sådan en havesaks bliver sløv har den en tendens til at de to skær tvinges fra hinanden når man klipper med den og så dur den endnu mindre.
-
@Koefoed kegbhar forlagt min slibesten! Æv. Så mit snolder bliver en ny sten. Heldigvis er det nemt at slibe en Felco. Når altså man kan finde udstyret

@svabonius @Koefoed Oohh Felco, Rolls Royce'n for haveenthusiaster

-
@svabonius @Koefoed Oohh Felco, Rolls Royce'n for haveenthusiaster

@mok0 @svabonius det var sådan en jeg havde tænkt at jeg skulle have. Min underbo har en (dvs vi har en i opgangen) som er 30-40 år gammel og stadig helt i top. Men nu virker de her ganske fint igen, så jeg kan udskyde det lidt.