Jeg kan mærke at jeg mangler de der timer hvor jeg sidder og opdaterer mig selv på hvordan det går med jer allesammen, og med #EnGodTing eller to som I sikkert har gang i.
-
Jeg kan mærke at jeg mangler de der timer hvor jeg sidder og opdaterer mig selv på hvordan det går med jer allesammen, og med #EnGodTing eller to som I sikkert har gang i.
Men at @tanyakaroli har fået bevilling til en podcast om retslingvistik er sgu en god nyhed
Over and out, jeg skal videre til tredje møde i en frivillig forening denne uge
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
Men at @tanyakaroli har fået bevilling til en podcast om retslingvistik er sgu en god nyhed
Over and out, jeg skal videre til tredje møde i en frivillig forening denne uge
@folfdk Jeg håber de frivillige møder også tæller som #EnGodTing for dig? Det lyder travlt!
-
@folfdk Jeg håber de frivillige møder også tæller som #EnGodTing for dig? Det lyder travlt!
Ja, det gør det!
Og det er det.Bogklubben i mandags var ikke en forening, så den tæller ikke med i de tre møder...
men der er godt gang i biksen
-
Ja, det gør det!
Og det er det.Bogklubben i mandags var ikke en forening, så den tæller ikke med i de tre møder...
men der er godt gang i biksen
@folfdk @tanyakaroli I hvad for en biks?!? Hvad er det du render og laver?
PS: Vi savner også dig!
-
@folfdk @tanyakaroli I hvad for en biks?!? Hvad er det du render og laver?
PS: Vi savner også dig!
Jeg er med i Lyngby-Taarbæk Harmoniorkester!
Og så er jeg også med i https://honeyball.dk
Og åbenbart har jeg formået at gå involveret mig selv i bestyrelsesarbejdet i begge orkestre, samt i programudvalget (dem der koordinerer hvilken musik vi skal spille) i det ene
Så det er måske i virkeligheden for meget, men det er nu meget sjovt !
Cc: @tanyakaroli