Det værste ved at blive hurtigt færdig med at tælle op, er, at så kan man nå hjem og se valg-tv, herunder opdage at valgresultatet ikke helt blev, som jeg helst ville ønske.
-
Det værste ved at blive hurtigt færdig med at tælle op, er, at så kan man nå hjem og se valg-tv, herunder opdage at valgresultatet ikke helt blev, som jeg helst ville ønske.
Det bedste er al den energi og samfundssind som vises i en sportshal, hvor ca 50 mennesker stimler en hel dag for at afvikle et valg, de superseje embedsfolk som dirigerer os, og de (i mit tilfælde) 91% af borgerne, som kommer forbi og afgiver deres stemme. Hvor er det vildt. #valgsnak -
Det bedste er al den energi og samfundssind som vises i en sportshal, hvor ca 50 mennesker stimler en hel dag for at afvikle et valg, de superseje embedsfolk som dirigerer os, og de (i mit tilfælde) 91% af borgerne, som kommer forbi og afgiver deres stemme. Hvor er det vildt. #valgsnak@Koefoed Jeg venter med at se resultatet til i morgen når alt er optalt.
-
@Koefoed Jeg venter med at se resultatet til i morgen når alt er optalt.
@mok0 jeg er gået i seng.