Kom til at se en reel hvor en selvudnævnt helseguru mener, at alt fra natskyggefamilien skader din aura og gør den sort.
-
@SorenMRiis @fanden - nu får jeg lyst til lilla kartofler - er jeg fortabt?
-
@SorenMRiis @fanden - nu får jeg lyst til lilla kartofler - er jeg fortabt?
@YongSun De er desværre lidt svære at koge - de bliver overkogt for et godt ord, så i aftes kunne jeg kun få fisket to kartofler op af gryden i hel tilstand, og resten fik så lige et skvæt fløde og blev pisket til en hurtig kartoffelmos, der fik en meget speciel lyseblå/lavendel farve!
(Og fordi vi havde gæster, satte jeg mosen med en tylle, hvilket nærmest fik det til at ligne en cupcake til et gender-reveal-helvede...)
-
@YongSun De er desværre lidt svære at koge - de bliver overkogt for et godt ord, så i aftes kunne jeg kun få fisket to kartofler op af gryden i hel tilstand, og resten fik så lige et skvæt fløde og blev pisket til en hurtig kartoffelmos, der fik en meget speciel lyseblå/lavendel farve!
(Og fordi vi havde gæster, satte jeg mosen med en tylle, hvilket nærmest fik det til at ligne en cupcake til et gender-reveal-helvede...)
@SorenMRiis @fanden jeg ville spise lavendel kartoffelmos som en mis
-
@SorenMRiis @fanden jeg ville spise lavendel kartoffelmos som en mis
-
@SorenMRiis @fanden jeg modtager gerne en invitation jatak
-
@SorenMRiis @fanden jeg modtager gerne en invitation jatak
@YongSun Du siger bare til, når du næste gang er på Bornholm... (Såfremt jeg stadig har Blå Congo til den tid.)
-
@YongSun Du siger bare til, når du næste gang er på Bornholm... (Såfremt jeg stadig har Blå Congo til den tid.)
@SorenMRiis Uanset skal jeg nok sige til