For et år siden kunne jeg slå på dekoder og trykke på talltastene for å gå direkte til en kanal.
-
For et år siden kunne jeg slå på dekoder og trykke på talltastene for å gå direkte til en kanal.
Ikke nå lenger. Nå møtes en av masse reklame for betaltjenester og talltastene gir ingen respons.
Lineær-TV har virkelig daua og med det en god dose brukervennlighet.
-
Ikke nå lenger. Nå møtes en av masse reklame for betaltjenester og talltastene gir ingen respons.
@baggetun Då eg var fire kunne eg surfe heile TV-en heime. Dottera mi på snart fem byrjer å nærme seg, men det er framleis ganske mykje som krever at eg står ved sidan av og gir hint.
-
@baggetun bruker ingenting annet enn LIneaer-TV her nede i bakvendt Tyskland. Haper det holder litt til etter det du beskriver.
-
@baggetun
Vi ga beng i kabel-tv til slutt... Så da Telia installerte fiber i borettslaget, ba jeg om å få slippe ny dekoder som vi uansett aldri kom til å bruke.(De gav oss 700/700 Mbit istedet. Ikke at vi hadde bruk for det, men de lot oss ikke slippe å betale for tv, så why not...)
Så nå streamer vi heller hva vi vil, når vi vil, om vi vil.
-
@baggetun Då eg var fire kunne eg surfe heile TV-en heime. Dottera mi på snart fem byrjer å nærme seg, men det er framleis ganske mykje som krever at eg står ved sidan av og gir hint.
-
@baggetun
Vi ga beng i kabel-tv til slutt... Så da Telia installerte fiber i borettslaget, ba jeg om å få slippe ny dekoder som vi uansett aldri kom til å bruke.(De gav oss 700/700 Mbit istedet. Ikke at vi hadde bruk for det, men de lot oss ikke slippe å betale for tv, så why not...)
Så nå streamer vi heller hva vi vil, når vi vil, om vi vil.
@baardhaveland Kabel-TV har daua også. Det er streamingbokser som har overtatt og vi alle kan se når vi vil, hva og om. Poenget er at det enkle og brukervennlige klassiske TV-modus grensesnittet er borte og erstattet med mer eller mindre "dark patterns" som skal få deg til å kjøpe flere tjenester før du kan klikke deg videre til å se nyhetene eller værmeldinga.
-
@dalstroka Det òg! @baggetun