Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Her til morgen vågnede jeg før vækkeuret og opdagede at min telefon var løbet helt tør for strøm (måske var stikket ikke kommet helt i?).

Her til morgen vågnede jeg før vækkeuret og opdagede at min telefon var løbet helt tør for strøm (måske var stikket ikke kommet helt i?).

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
9 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

Her til morgen vågnede jeg før vækkeuret og opdagede at min telefon var løbet helt tør for strøm (måske var stikket ikke kommet helt i?). Mens jeg ventede på at den blev opladet nok til at tænde, lå jeg og læste lidt- for det var jo tidligt, vi var jo lige skiftet til vintertid. Så det var tidligt, ikke?

Nej, slet ikke. Først da telefonen var vågen igen, gik det op for mig at klokken var 6.25, en hel time senere end jeg plejer at vågne?? Det svarer jo til at klokken i sommertid var næsten halv otte! Hold da op, jeg må have trængt til ekstra søvn 🤯

camlarsch@helvede.netC labus@expressional.socialL 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

Her til morgen vågnede jeg før vækkeuret og opdagede at min telefon var løbet helt tør for strøm (måske var stikket ikke kommet helt i?). Mens jeg ventede på at den blev opladet nok til at tænde, lå jeg og læste lidt- for det var jo tidligt, vi var jo lige skiftet til vintertid. Så det var tidligt, ikke?

Nej, slet ikke. Først da telefonen var vågen igen, gik det op for mig at klokken var 6.25, en hel time senere end jeg plejer at vågne?? Det svarer jo til at klokken i sommertid var næsten halv otte! Hold da op, jeg må have trængt til ekstra søvn 🤯

camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
      camlarsch@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Lyder dejligt!
      I går, da jeg var træt og ville gå i seng og læse, sagde jeg til min mand, at det jo "egentlig" var en time senere. Men så kom han i tanke om, at vi jo ikke havde omstillet clockradiouret i soveværelset, så det var helt utroligt tidligt, jeg faktisk ville gå i seng. Så den der omregning med tidligt og sent passede ikke. 😀 Jeg var bare træt.

pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
      0
      • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

@tanyakaroli Lyder dejligt!
        I går, da jeg var træt og ville gå i seng og læse, sagde jeg til min mand, at det jo "egentlig" var en time senere. Men så kom han i tanke om, at vi jo ikke havde omstillet clockradiouret i soveværelset, så det var helt utroligt tidligt, jeg faktisk ville gå i seng. Så den der omregning med tidligt og sent passede ikke. 😀 Jeg var bare træt.

pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
        pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
        pms@cupoftea.social
        wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @Camlarsch jeg havde en oker ikke rigtig noget søndag i går med hele to lure på sofaen og så en fin nats søvn oven i. Jeg er sikker på vi er en my bedre mennesker i dag.

camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
        0

labus@expressional.socialL This user is from outside of this forum
          labus@expressional.social
          wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Sjov lille historie. Tak. Får mig til at tænke, at det alt for ofte handler om, hvad klokken er, hvor det burde handle om noget andet.

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
          0
          • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

@tanyakaroli @Camlarsch jeg havde en oker ikke rigtig noget søndag i går med hele to lure på sofaen og så en fin nats søvn oven i. Jeg er sikker på vi er en my bedre mennesker i dag.

camlarsch@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@pms @tanyakaroli Jeg er helt sikkert et bedre menneske, når jeg har sovet godt!

0
            • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

@pms @tanyakaroli Jeg er helt sikkert et bedre menneske, når jeg har sovet godt!

wrote sidst redigeret af

@Camlarsch @pms Det vil jeg så læne mig ind i i dag, selvom det ærgrer mig at jeg ikke nåede min morgengymnastik 🤷‍♀️

1 Reply Last reply
              0
              • labus@expressional.socialL labus@expressional.social

@tanyakaroli Sjov lille historie. Tak. Får mig til at tænke, at det alt for ofte handler om, hvad klokken er, hvor det burde handle om noget andet.

wrote sidst redigeret af

@LaBuS virkelig fin pointe! Jeg drømmer om et liv hvor jeg ikke skal hænge i en klokkestreng (på den anden side er jeg jo glad for mit arbejde, så … det må nok vente til jeg er pensioneret engang).

labus@expressional.socialL 1 Reply Last reply
                0

@LaBuS virkelig fin pointe! Jeg drømmer om et liv hvor jeg ikke skal hænge i en klokkestreng (på den anden side er jeg jo glad for mit arbejde, så … det må nok vente til jeg er pensioneret engang).

labus@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af labus@expressional.social

@tanyakaroli Det kan jeg sagtens følge dig i. Man skal jo passe sit arbejde, og andre er jo afhængige af en osv.
                  Når jeg stopper op og tænker over det , så er der en måske sådan nogle forhold, vi kalder vilkår.
                  "Sådan er vores system jo", kan man tænke.
                  Men det er jo også os selv, der har skabt systemet, så hvis vi ønsker det, kan vi også ændre det.
                  (Jeg fabler bare, men) kunne man forestille sig, at vi skabte et arbejdsmarked, hvor vi i mindre grad kiggede på uret og i højere grad på, hvordan vi bedst hjalp hinanden og os selv?
                  Jeg tænker ikke, at klokken er betydningsløs. Jeg tænker blot, at der er andre ting, der er mere værdifulde.

0
                  • labus@expressional.socialL labus@expressional.social

@tanyakaroli Det kan jeg sagtens følge dig i. Man skal jo passe sit arbejde, og andre er jo afhængige af en osv.
                    Når jeg stopper op og tænker over det , så er der en måske sådan nogle forhold, vi kalder vilkår.
                    "Sådan er vores system jo", kan man tænke.
                    Men det er jo også os selv, der har skabt systemet, så hvis vi ønsker det, kan vi også ændre det.
                    (Jeg fabler bare, men) kunne man forestille sig, at vi skabte et arbejdsmarked, hvor vi i mindre grad kiggede på uret og i højere grad på, hvordan vi bedst hjalp hinanden og os selv?
                    Jeg tænker ikke, at klokken er betydningsløs. Jeg tænker blot, at der er andre ting, der er mere værdifulde.

wrote sidst redigeret af

@LaBuS Jeg er meget enig. Samtidig ved jeg ikke helt hvordan vi skal nå derhen, men vi kan jo hver især prioritere det med kollegaskab og fællesskab der hvor vi selv er. Så er det da en start.

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.