Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Genopfrisker lige for dem der ikke synes at det er vigtigt (for dem selv) : Vær så venlig at bruge CW når du skriver om følsomme emner; eksempelvis krig, ødelæggelse, billeder af mad, billeder af dig selv hvor du kigger ud på os, følsomme emne af enhve...

Genopfrisker lige for dem der ikke synes at det er vigtigt (for dem selv) : Vær så venlig at bruge CW når du skriver om følsomme emner; eksempelvis krig, ødelæggelse, billeder af mad, billeder af dig selv hvor du kigger ud på os, følsomme emne af enhve...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
9 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Genopfrisker lige for dem der ikke synes at det er vigtigt (for dem selv) : Vær så venlig at bruge CW når du skriver om følsomme emner; eksempelvis krig, ødelæggelse, billeder af mad, billeder af dig selv hvor du kigger ud på os, følsomme emne af enhver art etc.

Hvis du er i tvivl om dit emne bør have en CW, så burde den nok være der, ikke?
    🙏🏻💚 Peace Out, og god mandag der!

mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

Genopfrisker lige for dem der ikke synes at det er vigtigt (for dem selv) : Vær så venlig at bruge CW når du skriver om følsomme emner; eksempelvis krig, ødelæggelse, billeder af mad, billeder af dig selv hvor du kigger ud på os, følsomme emne af enhver art etc.

Hvis du er i tvivl om dit emne bør have en CW, så burde den nok være der, ikke?
      🙏🏻💚 Peace Out, og god mandag der!

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@aj42 Enig, men jeg kan altså ikke altid regne ud, hvad der er følsomme emner for andre. Tror, at jeg havde været på diverse platforme og sociale medier i 15 år, før nogen nævnte det med billeder med øjenkontakt, og det var vitterligt aldrig tilnærmelsesvist faldet mig ind.

Generelt tror jeg, at folk gør det så godt, de kan - men derfor er en reminder alligevel fint 😊

boab@mastodon.gamedev.placeB aj42@helvede.netA 2 Replies Last reply
      0
      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

@aj42 Enig, men jeg kan altså ikke altid regne ud, hvad der er følsomme emner for andre. Tror, at jeg havde været på diverse platforme og sociale medier i 15 år, før nogen nævnte det med billeder med øjenkontakt, og det var vitterligt aldrig tilnærmelsesvist faldet mig ind.

Generelt tror jeg, at folk gør det så godt, de kan - men derfor er en reminder alligevel fint 😊

boab@mastodon.gamedev.placeB This user is from outside of this forum
        boab@mastodon.gamedev.place
        wrote sidst redigeret af

@MThaastrup @aj42 argh billeder med øjenkontakt!! Er det virkeligt noget man skal CW for?
        Hmm, jeg bemærker Prinsessidentes avatar billede

0
        • boab@mastodon.gamedev.placeB boab@mastodon.gamedev.place

@MThaastrup @aj42 argh billeder med øjenkontakt!! Er det virkeligt noget man skal CW for?
          Hmm, jeg bemærker Prinsessidentes avatar billede

mthaastrup@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@boab @aj42 Ja, men man kan ikke sætte CW på sine profilbillede, så sådan er det altså. Det er min profil, og det er det billede, jeg gerne vil have på.

boab@mastodon.gamedev.placeB 1 Reply Last reply
          0

aj42@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@MThaastrup ja, og nej ingen er perfekte. Heldigvis. Vi falder alle sammen igennem Filtret 🙏🏻💚

1 Reply Last reply
            0

@boab @aj42 Ja, men man kan ikke sætte CW på sine profilbillede, så sådan er det altså. Det er min profil, og det er det billede, jeg gerne vil have på.

wrote sidst redigeret af

@MThaastrup @aj42 jeg er all in på at tage hensyn, men hvormange har stirre problemet, og hvor slemt har de det? Det er første gang jeg hører om det

aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
              0

@MThaastrup @aj42 jeg er all in på at tage hensyn, men hvormange har stirre problemet, og hvor slemt har de det? Det er første gang jeg hører om det

aj42@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@boab det eksisterer, moespørgsmål : Hvis bare énhar et problem med det bør vi så ikke tage hensyn? @MThaastrup

Listen over ting er uudtømmelig, vi lære as we go, ikk? 🙏🏻💚

boab@mastodon.gamedev.placeB 1 Reply Last reply
                0
                • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

@boab det eksisterer, moespørgsmål : Hvis bare énhar et problem med det bør vi så ikke tage hensyn? @MThaastrup

Listen over ting er uudtømmelig, vi lære as we go, ikk? 🙏🏻💚

wrote sidst redigeret af

@aj42 @MThaastrup jeg er i tvivl, men åben. Hvormange skal have problemet vs hvor stort et problem er det for dem? Men jeg er helt med på at nogen kan have problemer med noget jeg ikke forstår.

0

@aj42 @MThaastrup jeg er i tvivl, men åben. Hvormange skal have problemet vs hvor stort et problem er det for dem? Men jeg er helt med på at nogen kan have problemer med noget jeg ikke forstår.

mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@boab @aj42 Vil I ikke pille mig af samtalen? Jeg er meget afklaret med, at jeg gør det så godt, jeg kan, med den viden jeg har, og jeg behøver ikke st deltage i yderligere debat om det.

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.