Jeg har lavet et proof-of-concept på en partitest, baseret på hvad politikerne har gjort i stedet for hvad de siger.
-
Jeg har lavet et proof-of-concept på en partitest, baseret på hvad politikerne har gjort i stedet for hvad de siger. Den ligger på https://ifolketinget.dk
Prøv den og giv mig gerne feedback. Eller klon den og gør den bedre. Eller bliv inspireret og byg en bedre udgave.

@kr3st3n
Rigtig godt arbejde! Jeg kan godt lide den, fordi den kommer tættere på hvordan politik ser ud i praksis. Det kan godt være ret svært
Det, der mangler (og som du ikke har data til at bygge), er finansieringen. Reelt burde den tælle sammen, hvor meget ens forslag kostede, og spørge om finansiering. Det er nemt at sige ja til alt muligt, til man står med bonen i hånden

-
@kr3st3n
Rigtig godt arbejde! Jeg kan godt lide den, fordi den kommer tættere på hvordan politik ser ud i praksis. Det kan godt være ret svært
Det, der mangler (og som du ikke har data til at bygge), er finansieringen. Reelt burde den tælle sammen, hvor meget ens forslag kostede, og spørge om finansiering. Det er nemt at sige ja til alt muligt, til man står med bonen i hånden

@notsoloud Ha ha! Ja, det havde været en god feature.

-
J jwcph@helvede.net shared this topic