Mit barnebarn der før hed Agnes men nu hedder Geo og vil være en dreng, har ønsket sig en fødselsdagskage med fugle.
-
Mit barnebarn der før hed Agnes men nu hedder Geo og vil være en dreng, har ønsket sig en fødselsdagskage med fugle. Jeg har lavet en art fugl Fønix for jeg synes det passer til hans liv lige nu. Jeg er sygt dårlig til at lave marcipanfigurer, så den ligner mere en fed pjusket høne. Men anyway - det må være tanken der tæller.
-
Mit barnebarn der før hed Agnes men nu hedder Geo og vil være en dreng, har ønsket sig en fødselsdagskage med fugle. Jeg har lavet en art fugl Fønix for jeg synes det passer til hans liv lige nu. Jeg er sygt dårlig til at lave marcipanfigurer, så den ligner mere en fed pjusket høne. Men anyway - det må være tanken der tæller.
@YongSun måske ser fønikser faktisk sådan ud men har god marketing?
-
@YongSun måske ser fønikser faktisk sådan ud men har god marketing?
-
@YongSun jeg tænker at Geo bliver super glad for den under alle omstændigheder
️