Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg er på toppen over min kollega/kontakt/samarbejdspartner hos Nordjyllands Politi!

Jeg er på toppen over min kollega/kontakt/samarbejdspartner hos Nordjyllands Politi!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
4 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af tanyakaroli@expressional.social

Jeg er på toppen over min kollega/kontakt/samarbejdspartner hos Nordjyllands Politi! Han er forebyggelseskonsulent og tænker systemisk og ud af boksen i alle mulige sammenhænge. Fx:

hvordan advarer vi ældre om digital svindel? Vi underviser ikke bare sosu’er men også rengøringspersonale og lokale IT-hjælpere.

hvordan gør vi havneområdet sikkert at færdes i om aftenen? Vi laver behageligt lys og åben arkitektur.

hvordan mindsker vi utryghed ift. en gruppe hjemløse der hænger ud ved kirken? Vi holder foredrag for beboerne om at hilse godmorgen og give en kop kaffe.

Og så var han ovenikøbet en god guide rundt i Aalborg med al mulig viden om fangekældre og straffemetoder for århundreder siden.

anport@mastodon.socialA mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

Jeg er på toppen over min kollega/kontakt/samarbejdspartner hos Nordjyllands Politi! Han er forebyggelseskonsulent og tænker systemisk og ud af boksen i alle mulige sammenhænge. Fx:

hvordan advarer vi ældre om digital svindel? Vi underviser ikke bare sosu’er men også rengøringspersonale og lokale IT-hjælpere.

hvordan gør vi havneområdet sikkert at færdes i om aftenen? Vi laver behageligt lys og åben arkitektur.

hvordan mindsker vi utryghed ift. en gruppe hjemløse der hænger ud ved kirken? Vi holder foredrag for beboerne om at hilse godmorgen og give en kop kaffe.

Og så var han ovenikøbet en god guide rundt i Aalborg med al mulig viden om fangekældre og straffemetoder for århundreder siden.

anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
      anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
      anport@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af anport@mastodon.social

@tanyakaroli en mand fuld af rigtig gode idéer, må man sige. Kan godt forstå du er på toppen 👍

1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Det lyder virkelig som et lille hverdagsboost af energi og inspiration. Den slags mennesker skal vi møde flere af 🤩

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

@tanyakaroli Det lyder virkelig som et lille hverdagsboost af energi og inspiration. Den slags mennesker skal vi møde flere af 🤩

tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af

@MThaastrup det er så inspirerende!

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind