Når jeg bliver præsident bliver det forbudt at bruge udtrykket ‘Mega Nice’, når man er fyldt 18 år.
-
Når jeg bliver præsident bliver det forbudt at bruge udtrykket ‘Mega Nice’, når man er fyldt 18 år.
-
Kanon!
-
Kanon!
-
@anport Totalt lolleren 🤪
-
@anport Totalt lolleren 🤪
@simonjust ha ha, ja, netop dét udtryk skal erstatte ‘mega nice’ fremadrettet og for altid !!!
-
@simonjust ha ha, ja, netop dét udtryk skal erstatte ‘mega nice’ fremadrettet og for altid !!!
@anport Helst ikke
-
@anport Helst ikke
@simonjust
Er du glad for dit nye job?- Ja, det er mega nice!
- Ja, det er totalt lolleren!
Var det en god sommerferie?
- Ja, den var mega nice!
- Ja, den var totalt lolleren!
-
@simonjust
Er du glad for dit nye job?- Ja, det er mega nice!
- Ja, det er totalt lolleren!
Var det en god sommerferie?
- Ja, den var mega nice!
- Ja, den var totalt lolleren!
@anport @simonjust jeg bliver helt kontrær og begynder at synes det er mega nice at sige mega nice!
-
@anport @simonjust jeg bliver helt kontrær og begynder at synes det er mega nice at sige mega nice!
@valberg @simonjust jamen, du må også godt lidt endnu, det er først efter kommunalvalget, jeg bliver præsident
-
@anport Bred Ymer & Knæhøj Karse!!! 🧐
-
@anport Bred Ymer & Knæhøj Karse!!! 🧐
@aj42 that’s the spirit!!!
️
-
@anport No cap, det bliver delulu! Totalt glowup for Danmark.
️
-
@anport No cap, det bliver delulu! Totalt glowup for Danmark.
️
@Jesper_Buhl skibbidi
-
@anport Knæhøj karse.
-
@anport Kunne du ikke forbyde at folk render rundt og kalder hinanden bro? Så får du min stemme.
-
@anport Knæhøj karse.
@holsta det er møj bedre, mere poetisk
-
@anport Kunne du ikke forbyde at folk render rundt og kalder hinanden bro? Så får du min stemme.
@stigcq det er en aftale