It's Monday.
-
It's Monday. But for the first time in 17 years, it's not a Monday in January. So that's something, at least. Glædelig mandag. Just sending you a postcard from #Aarhus, just to say that I hope this week treats you kindly.
@CiaraNi To think there are people alive today who have known nothing but January!
-
It's Monday. But for the first time in 17 years, it's not a Monday in January. So that's something, at least. Glædelig mandag. Just sending you a postcard from #Aarhus, just to say that I hope this week treats you kindly.
First Monday of Spring in Ireland!
-
@CarstenBoll @CiaraNi kom sydvest som frosten binder!
-
Inderlig jeg længes
efter vår, men vintren strænges;
atter vinden om til nord!
Kom, sydvest, som frosten tvinger,
kom med dine tågevinger,
kom og løs den bundne jord! -
@CiaraNi Goeie maandag morgen

-
Vi må have sendt dig på et alment-dannende ophold et sted, hvor du piskes gennem Højskolesangbogen fra ende til anden!
-
Vi må have sendt dig på et alment-dannende ophold et sted, hvor du piskes gennem Højskolesangbogen fra ende til anden!
@SorenMRiis @CarstenBoll @pms @CiaraNi når fruen kommer ind af døren og siger "Det er koldt derude!" spørger jeg altid "Ravne skrige, ugler tude?".
-
@SorenMRiis @CarstenBoll @pms @CiaraNi når fruen kommer ind af døren og siger "Det er koldt derude!" spørger jeg altid "Ravne skrige, ugler tude?".
@infonauten @CarstenBoll @pms @CiaraNi Bestået!
-
@CiaraNi I lige måde!
-
@SorenMRiis @CarstenBoll @pms @CiaraNi jeg kan tage de fleste mennesker ud i en Højskolesangbog-battle.

(måske ikke lige dig, Søren, bare en fornemmelse)
-
Altså... Vi har da et par højskolesangbøger, så du kommer bare. (Desværre er vores sæt den noget bedagede 17. udgave - men jeg har dog også en enkelt 19. udgave.)
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic