Jeg opdagede en bog i dag, som jeg er meget interesseret i, men som jeg bestemt ikke kan læse endnu.
-
Jeg opdagede en bog i dag, som jeg er meget interesseret i, men som jeg bestemt ikke kan læse endnu. De Navnløse af Tonny Vorm. Og der er bestemt mange mål, når man skal lære et sprog. Og denne bog er nu et af dem.
-
Jeg opdagede en bog i dag, som jeg er meget interesseret i, men som jeg bestemt ikke kan læse endnu. De Navnløse af Tonny Vorm. Og der er bestemt mange mål, når man skal lære et sprog. Og denne bog er nu et af dem.
@Genstart sjovt,
(•) Jeg har lige givet min far ‘De Navnløse’ i fødselsdagsgave.
(•) Tonny Vorm har også skrevet en bog, der hedder ‘Spor i sneen’. Den er virkelig god og spændende. Bogen foregår på Grønland under 2. Verdenskrig.
(•) Tonny Vorm var min underbo i 1990’erne, da jeg boede i en lejlighed på Vesterbro i København. -
@Genstart sjovt,
(•) Jeg har lige givet min far ‘De Navnløse’ i fødselsdagsgave.
(•) Tonny Vorm har også skrevet en bog, der hedder ‘Spor i sneen’. Den er virkelig god og spændende. Bogen foregår på Grønland under 2. Verdenskrig.
(•) Tonny Vorm var min underbo i 1990’erne, da jeg boede i en lejlighed på Vesterbro i København.@anport
Jeg har også set "Spor i sneen", og jeg synes, den er meget interessant. Men jeg har selvfølgelig det samme problem, at jeg ikke kan læse den. Men Pippi Langstrømpe fungerer meget godt.Jeg er interesseret i "De Navnløse", fordi romanen foregår på Lolland og handler om en spændende social omvæltning.
Desværre er ingen af de to bøger oversat til tysk. Det ville have været spændende at læse dem først på tysk og senere på originalsproget. -
@anport
Jeg har også set "Spor i sneen", og jeg synes, den er meget interessant. Men jeg har selvfølgelig det samme problem, at jeg ikke kan læse den. Men Pippi Langstrømpe fungerer meget godt.Jeg er interesseret i "De Navnløse", fordi romanen foregår på Lolland og handler om en spændende social omvæltning.
Desværre er ingen af de to bøger oversat til tysk. Det ville have været spændende at læse dem først på tysk og senere på originalsproget.@Genstart måske kan du læse “Spor i sneen” om et halvt år?
Som jeg husker den, er den skrevet i et forholdsvist let sprog, ikke i et besværligt sprog.
Korte sætninger und so weiter