Lad os opfinde lydløse boremaskiner, der først virker efter klokken 9 i lejlighedskomplekser.
-
Lad os opfinde lydløse boremaskiner, der først virker efter klokken 9 i lejlighedskomplekser. Taksaha.
Warp 9. Engage.
-
Lad os opfinde lydløse boremaskiner, der først virker efter klokken 9 i lejlighedskomplekser. Taksaha.
Warp 9. Engage.
@simonjust beton er det værste jeg nogensinde har boet i. Man aner ikke, hvor der bliver boret, så når nogen bryder reglerne er det simpelthen umuligt at finde dem og banke på
...og så er det også pænt nederen at bore i.
Min løsning er, at jeg har den fælles boremaskine, så folk skal forbi mig for at låne den
-
@simonjust beton er det værste jeg nogensinde har boet i. Man aner ikke, hvor der bliver boret, så når nogen bryder reglerne er det simpelthen umuligt at finde dem og banke på
...og så er det også pænt nederen at bore i.
Min løsning er, at jeg har den fælles boremaskine, så folk skal forbi mig for at låne den
@benjaoming @simonjust jeg boede i en opgang hvor alt var beton og folk boede der i måneder eller få år ad gangen. Jeg satte i desperation et access point op der hed noget a la "ManMåIkkeBoreEfterKl20". Det virkede ikke perfekt.
-
@benjaoming @simonjust jeg boede i en opgang hvor alt var beton og folk boede der i måneder eller få år ad gangen. Jeg satte i desperation et access point op der hed noget a la "ManMåIkkeBoreEfterKl20". Det virkede ikke perfekt.
@reynir @benjaoming Idéen var ellers god
-
@reynir @benjaoming Idéen var ellers god
@simonjust @benjaoming muligvis har det noget at gøre med at lige så godt at borelyde transporteres godt i beton så transporteres wifi signaler dårligt i beton. Eller selvfølgelig at folk ikke tjekker hvilke access points der er hele tiden
-
@reynir @simonjust Genialt!!! SSID-aktivisme, jeg elsker det! Så skal man gøre det ukrypteret og krydre med en propagandistisk captive portal + en masse custom DNS-regler, så Facebook og andet bras ikke virker!