I dag har vores kantine "Ai – Menu".
-
@fanden @MThaastrup I think I'll just bake something from memory

@hunspirillen @MThaastrup Du ved vel fra Folk og Røvere i Kardemomme By, hvor galt dét kan gå

-
@hunspirillen @MThaastrup Du ved vel fra Folk og Røvere i Kardemomme By, hvor galt dét kan gå

@fanden @hunspirillen Mener du ikke "Dyrene i Hakkebakkeskoven"
? -
?@MThaastrup @fanden De peberkager har jeg engang bagt som en practical joke
-
?@MThaastrup @hunspirillen Jo! Men det var trods alt en Egner. Det er ikke den værste fejl jeg har gjort

-
@MThaastrup @fanden De peberkager har jeg engang bagt som en practical joke
@hunspirillen @MThaastrup Damn, det var ondskabsfuldt

-
@hunspirillen @MThaastrup Damn, det var ondskabsfuldt

@fanden @MThaastrup Men det bar lidt straffen i sig selv, at stå i alt det peper i køkkenet. Jeg kunne ikke lugte til peber i ugevis uden at blive helt dårlig
-
@fanden @MThaastrup Men det bar lidt straffen i sig selv, at stå i alt det peper i køkkenet. Jeg kunne ikke lugte til peber i ugevis uden at blive helt dårlig
@hunspirillen @MThaastrup Så prisen for joken var... pebret?
-
@hunspirillen Kreativ brug af ordet event.
Så alt der er anderledes kan være en event (a la - i dag er vi kommet til at oversalte maden, men vi kalder det bare en event...)@Malm Jeg tror ikke de officielt har kaldt det en event, det er mit ord. Men det er en af de ting, der "sker i kantinen i August".
-
@hunspirillen
Kan det virkelig lade sig gøre!?
Respekt! -
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@Malm Jeg tror ikke de officielt har kaldt det en event, det er mit ord. Men det er en af de ting, der "sker i kantinen i August".
@Malm De kunne sagtens finde på at holde, om ikke "salt-dag" så måske "karrydag" eller "paprikadag" tror jeg. Det er svært at finde på noget
️ -
I dag har vores kantine "Ai – Menu". Jeg har taget madpakke med

@hunspirillen
forståeligt! -
@hunspirillen
Kan det virkelig lade sig gøre!?
Respekt!@folfdk @MThaastrup @fanden Det kan det, men du skal ikke trække vejret for meget imens.
-
@hunspirillen @MThaastrup Så prisen for joken var... pebret?
-
-
@folfdk @MThaastrup @fanden Det kan det, men du skal ikke trække vejret for meget imens.
@hunspirillen Det lyder som en meget impractical joke... @folfdk @MThaastrup @fanden
-
@hunspirillen Det lyder som en meget impractical joke... @folfdk @MThaastrup @fanden
@pmakholm @folfdk @MThaastrup @fanden Men det var sjovt

-
@pmakholm @folfdk @MThaastrup @fanden Men det var sjovt

@hunspirillen @pmakholm @folfdk @fanden Måske skulle du bare have haft en støvmaske på imens

-
@hunspirillen @pmakholm @folfdk @fanden Måske skulle du bare have haft en støvmaske på imens

@MThaastrup @pmakholm @folfdk @fanden Det var nok en god idé, hvis der er nogen, der vil gøre det efter

-
I dag har vores kantine "Ai – Menu". Jeg har taget madpakke med

@hunspirillen Det eneste sted "ai-menu" er acceptabelt er i sætningen "Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!".
Måske du skulle have taget en økse med i stedet for madpakken?
-
@hunspirillen Det eneste sted "ai-menu" er acceptabelt er i sætningen "Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!".
Måske du skulle have taget en økse med i stedet for madpakken?
@taf Jeg vil gerne have, at kantinen virker de andre dage...