I dag har vores kantine "Ai – Menu".
-
I dag har vores kantine "Ai – Menu". Jeg har taget madpakke med

@hunspirillen
forståeligt! -
@hunspirillen
Kan det virkelig lade sig gøre!?
Respekt!@folfdk @MThaastrup @fanden Det kan det, men du skal ikke trække vejret for meget imens.
-
@hunspirillen @MThaastrup Så prisen for joken var... pebret?
-
@MThaastrup @fanden De peberkager har jeg engang bagt som en practical joke
-
@folfdk @MThaastrup @fanden Det kan det, men du skal ikke trække vejret for meget imens.
@hunspirillen Det lyder som en meget impractical joke... @folfdk @MThaastrup @fanden
-
@hunspirillen Det lyder som en meget impractical joke... @folfdk @MThaastrup @fanden
@pmakholm @folfdk @MThaastrup @fanden Men det var sjovt

-
@pmakholm @folfdk @MThaastrup @fanden Men det var sjovt

@hunspirillen @pmakholm @folfdk @fanden Måske skulle du bare have haft en støvmaske på imens

-
@hunspirillen @pmakholm @folfdk @fanden Måske skulle du bare have haft en støvmaske på imens

@MThaastrup @pmakholm @folfdk @fanden Det var nok en god idé, hvis der er nogen, der vil gøre det efter

-
I dag har vores kantine "Ai – Menu". Jeg har taget madpakke med

@hunspirillen Det eneste sted "ai-menu" er acceptabelt er i sætningen "Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!".
Måske du skulle have taget en økse med i stedet for madpakken?
-
@hunspirillen Det eneste sted "ai-menu" er acceptabelt er i sætningen "Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!".
Måske du skulle have taget en økse med i stedet for madpakken?
@taf Jeg vil gerne have, at kantinen virker de andre dage...
-
@taf Jeg vil gerne have, at kantinen virker de andre dage...
@hunspirillen Fair nok, halshuggede kokke er ikke så funktionelle at det gør noget.
-
@pmakholm @hunspirillen @folfdk @MThaastrup @fanden
Var du ikke selv med i Zoo den dag ?
-
@pmakholm @hunspirillen @folfdk @MThaastrup @fanden
Var du ikke selv med i Zoo den dag ?
@phloggen @pmakholm @hunspirillen @folfdk @MThaastrup Ha ha, nu begynder der at tegne sig en anden historie
Kan vi få din version, PH? -
@phloggen @pmakholm @hunspirillen @folfdk @MThaastrup Ha ha, nu begynder der at tegne sig en anden historie
Kan vi få din version, PH?@fanden @pmakholm @hunspirillen @folfdk @MThaastrup
Bortset fra at jeg ikke kunne lide lugten i køkkenet den dag har jeg ikke noget at tilføje.
Som jeg husker det blev gaven overrakt mens slænget var i Zoo, men jeg kan ikke huske præcis hvem der var med den dag.
-
@MThaastrup Ahh, the eggshaped fear! Et ærefrygtindgydende valg.
@hunspirillen -
@MThaastrup Ahh, the eggshaped fear! Et ærefrygtindgydende valg.
@hunspirillen