Ej, nu lyner og tordner det😬 #GåVæk
-
Ej, nu lyner og tordner det
#GåVæk
-
Ej, nu lyner og tordner det
#GåVæk
@klgn hvor er du, Kristian? Os der er hjemme, synes jo det er skønt.
-
@klgn hvor er du, Kristian? Os der er hjemme, synes jo det er skønt.
@tanyakaroli hjemme, men vi er pt uden tag på huset. Nuvel, det er dækket med presenning, men altså...
-
@tanyakaroli hjemme, men vi er pt uden tag på huset. Nuvel, det er dækket med presenning, men altså...
@klgn @tanyakaroli Uden tag på huset lyder som en spændende situation.
Held og lykke med det.
-
@klgn @tanyakaroli Uden tag på huset lyder som en spændende situation.
Held og lykke med det.
@philip @tanyakaroli det er lidt interessant nu her hvor det regner med pæn styrke. Men presenningen lader til at holde
Og med åbent vindue kan jeg høre musikken fra Roskilde Festival også -
@philip @tanyakaroli det er lidt interessant nu her hvor det regner med pæn styrke. Men presenningen lader til at holde
Og med åbent vindue kan jeg høre musikken fra Roskilde Festival også -
@tanyakaroli @philip det lader det til. Huset står stadig, og det har tilsyneladende ikke regnet ind
-
@tanyakaroli @philip det lader det til. Huset står stadig, og det har tilsyneladende ikke regnet ind
@klgn hvornår er tagprojektet færdigt?
-
@klgn hvornår er tagprojektet færdigt?
@tanyakaroli efter planen fredag næste uge, men vejret i næste uge, gør det nok svært at holde den deadline, desværre
-
@tanyakaroli efter planen fredag næste uge, men vejret i næste uge, gør det nok svært at holde den deadline, desværre
@klgn øv, det er altid svært at møde de deadlines. Jeg håber det ikke trækker alt for længe ud.
-
@klgn øv, det er altid svært at møde de deadlines. Jeg håber det ikke trækker alt for længe ud.
@tanyakaroli Tak, Tanya. Så længe det ikke bliver skybrud og/eller orkan, skal det nok gå. Men jeg ser da frem til, at det er afsluttet.