Er det bare mig eller føles det som om det burde være meget længere tid siden at kommunalvalget blev afholdt?
-
Er det bare mig eller føles det som om det burde være meget længere tid siden at kommunalvalget blev afholdt?
I morgen aften er det en uge siden...Der er nok bare sket meget i min verden denne uge

-
I morgen aften er det en uge siden...Der er nok bare sket meget i min verden denne uge

@folfdk Hvad er der sket i dit liv denne uge
️? -
@folfdk Hvad er der sket i dit liv denne uge
️?@svedigtype
I mandags lang gåtur med en tidligere kollega fra Novo
• Tirsdag valg og orkester prøve
• Onsdag aftale hos LøberLab
• Torsdag tandlæge (det gik helt fint!)
• Fredag først møde med en anden klarinettist og så afgang til Aabenraa
• Lørdag var jeg til arrangement med Honeyball bigband og andre bigbands, med øvning om dagen og koncert om aftenen.
• Lørdag hos mine forældre (efter koncert): IT hjælp!
• Søndag transport og løbetur -
@svedigtype
I mandags lang gåtur med en tidligere kollega fra Novo
• Tirsdag valg og orkester prøve
• Onsdag aftale hos LøberLab
• Torsdag tandlæge (det gik helt fint!)
• Fredag først møde med en anden klarinettist og så afgang til Aabenraa
• Lørdag var jeg til arrangement med Honeyball bigband og andre bigbands, med øvning om dagen og koncert om aftenen.
• Lørdag hos mine forældre (efter koncert): IT hjælp!
• Søndag transport og løbetur@folfdk Pyha, temmelig travl uge, men fyldt med gode ting, lader det til

Jeg kan på ingen måder huske hvad jeg lavede i sidste uge, bortset fra fredag hvor det var min nevøs 24-års fødselsdag og vi tog ud til ham for at holde morgenfødselsdag med kokke-tema (han elsker at lave mad
).