Så, nu går jeg op til bussen og tager til Aarhus Hovedbanegård for at tage til København, så jeg kan komme på kursus i morgen tidligt.
-
@MThaastrup det minder mig om at jeg blev bedt om at tage kuffertbånd af da jeg afleverede baggage i Bruxelles
@svuorela det var da sært.
-
Så, nu går jeg op til bussen og tager til Aarhus Hovedbanegård for at tage til København, så jeg kan komme på kursus i morgen tidligt. Med de her to tasker (kufferten er altså lillebitte, perspektivet snyder), pang-rød top og pang-rød blazerjakke.
Hej, har alle set mig nu
?
@MThaastrup nej, det havde da været hyggeligt lige at hilse.. Er ellers lige gået forbi busholdepladsen
-
@MThaastrup nej, det havde da været hyggeligt lige at hilse.. Er ellers lige gået forbi busholdepladsen
@jazz I mellemtiden er jeg så nået til toget imod København. Some other time!
-
@jazz I mellemtiden er jeg så nået til toget imod København. Some other time!
@MThaastrup go tur!
-
@MThaastrup go tur!
@jazz Tak for det
-
@svuorela det var da sært.
@MThaastrup Jep. Den ansatte var insisterende og fortalte det satte sig fast u baggagebånd. Jeg måtte bare adlyde.
Jeg stoler fint på min kuffert. Der er bare bånd på så jeg lettere kan finde den
-
@MThaastrup Jep. Den ansatte var insisterende og fortalte det satte sig fast u baggagebånd. Jeg måtte bare adlyde.
Jeg stoler fint på min kuffert. Der er bare bånd på så jeg lettere kan finde den
@svuorela Netop, det handler om genkendelighed for mig også
-
@svuorela Netop, det handler om genkendelighed for mig også
@MThaastrup du har det dog lettere med blomsterne end jeg har det med generisk grå
-
Undrede mig over, hvorfor det var SÅ svært at finde en pladsbillet her midt på en alm. tirsdag.
Det er jo pga. Copenhell!
Toget er fyldt af metal-fans. Det er ret fedt. Og jeg ser endnu mere malplaceret ud, men who cares.
Metalfans er ALTID søde og ser aldrig skævt til nogen efter min erfaring. Safe space er metalfans, punkere og goths. Sådan er reglen.
@MThaastrup god tur! Du kommer til København på en dag med
god fornøjelse.
-
@MThaastrup du har det dog lettere med blomsterne end jeg har det med generisk grå
@svuorela Den blomstrede er faktisk normalt Michelles. Og der er en del flere store, ensfarvede rosa/lyserøde kufferter, end man skulle tro - jeg købte den ellers for genkendeligheden, for ellers ville jeg normalt foretrække en blå tone
-
@MThaastrup god tur! Du kommer til København på en dag med
god fornøjelse.
@aj42 Tak, Adam!