Aarstiderne prøver at overbevise mig om at radicchio er bitter på samme måde som chokolade er bitter og bare skal kombineres med noget sødt.
-
Aarstiderne prøver at overbevise mig om at radicchio er bitter på samme måde som chokolade er bitter og bare skal kombineres med noget sødt.
Jeg køber den ikke. Fuck radicchio.
@daniel ha ha, jeg kan virkelig godt lide radicchio, men det skal kombineres med noget, der er sødt og noget der er mildt. Det kan virkelig ikke stå alene.
-
@daniel ha ha, jeg kan virkelig godt lide radicchio, men det skal kombineres med noget, der er sødt og noget der er mildt. Det kan virkelig ikke stå alene.
@labeet jeg lavede en ret fra en måltidskasse hertil aften som på papiret gjorde alle de rigtige ting, men jeg er stadig 100% overbevist om at det havde smagt bedre UDEN radicchioen
og jeg endte med at maskere smagen med sriracha
-
-
@daniel Vil de have, du skal spise den rå? Det kunne italienerne ikke drømme om. Det er jo en salattype beregnet til at blive kogt eller stegt, fordi det netop ændrer smagen til det bedre.
-
@daniel Vil de have, du skal spise den rå? Det kunne italienerne ikke drømme om. Det er jo en salattype beregnet til at blive kogt eller stegt, fordi det netop ændrer smagen til det bedre.
Nej, den skulle steges og vendes med appelsinjuice. Det gjorde den sikkert også mindre bitter men ikke nok til at jeg syntes den gjorde noget godt for retten.
-
@SorenMRiis @daniel ja, grillet eller stegt hårdt er godt.
-
@SorenMRiis @daniel ja, grillet eller stegt hårdt er godt.
@labeet @SorenMRiis jeg tror jeg siger pas til radicchio og ja tak til spidskål, som alle ved, er den bedste kål
-
@labeet @SorenMRiis jeg tror jeg siger pas til radicchio og ja tak til spidskål, som alle ved, er den bedste kål
-
@daniel elsker radicchio!
-
Konklusionen er vel, at der er vidunderligt mange slags kål/salat, og at man kan gøre 117 ting med dem. Og det er ubetinget en god ting. @SorenMRiis @daniel
-
Konklusionen er vel, at der er vidunderligt mange slags kål/salat, og at man kan gøre 117 ting med dem. Og det er ubetinget en god ting. @SorenMRiis @daniel
@labeet hørt!
Den sidste ret i min måltidskasse byder på munkeskæg som dog nok ikke kan betegnes som kål. Nogen af jer som har prøvet det før? Det ligner lidt at purløg og tang har fået en baby