ah.
-
ah. Hjemme igen efter en hyggelig frokost med @folfdk i Brønshøj Kulturhus (BRØK)'s cafe.
-
ah. Hjemme igen efter en hyggelig frokost med @folfdk i Brønshøj Kulturhus (BRØK)'s cafe.
-
-
@folfdk @svuorela @nerdd Det er et klart brud på reglerne lige dér!
Men okay - jeg glemte også at ta’ en selfie med mig og @sorenhave, da vi rendte ind i hinanden i Stubbekøbing. -
Men okay - jeg glemte også at ta’ en selfie med mig og @sorenhave, da vi rendte ind i hinanden i Stubbekøbing.@anport @svuorela @nerdd @sorenhave
Jeg huskede det selvfølgelig i sommers med @SorenMRiis på Bornholm

Jeg skyder skylden på min nylige fyring og deraf følgende mangel på hold i virkeligheden

-
@anport @svuorela @nerdd @sorenhave
Jeg huskede det selvfølgelig i sommers med @SorenMRiis på Bornholm

Jeg skyder skylden på min nylige fyring og deraf følgende mangel på hold i virkeligheden

@folfdk Godt vi er helt enige om det er din fejl og ikke min vi ikke fik taget en selfie (wefie?) @anport @nerdd @sorenhave @SorenMRiis
-
Men okay - jeg glemte også at ta’ en selfie med mig og @sorenhave, da vi rendte ind i hinanden i Stubbekøbing.@anport @folfdk @svuorela @sorenhave Nu er der styr på reglerne. Så fremover vil der blive slået hårdt ned, hvis der mangler selfies fra fedi-rendezvouser

-
@anport @folfdk @svuorela @sorenhave Nu er der styr på reglerne. Så fremover vil der blive slået hårdt ned, hvis der mangler selfies fra fedi-rendezvouser

@tofticles og @svedigtype !!
Det skal vi huske! -
-
@askekammer
Der er også rigtigt.
Den var svær at nå når sådan en som mig ender på den forkerte side af vejen
Plus alt det regnvejr 🫤