Den titel jeg sidder og laver nu, har faktabokse sat med Comic Sans.
-
@infonauten Comic... Sans... *hvæs*

@simonjust jeg lavede lige et double take, det må jeg indrømme.
Jeg bladrer altid PDF'en igennem inden jeg laver e-bogen for lige at orientere mig.
*bladre bladre*
"Og her er nogle faktabokse i en anden skrift, check" *bladre bladre*
"Vent, HVAD?" *bladre tilbage* -
@simonjust jeg lavede lige et double take, det må jeg indrømme.
Jeg bladrer altid PDF'en igennem inden jeg laver e-bogen for lige at orientere mig.
*bladre bladre*
"Og her er nogle faktabokse i en anden skrift, check" *bladre bladre*
"Vent, HVAD?" *bladre tilbage*@infonauten Haha, de har måske ændret mening undervejs og glemt det?

-
@infonauten Haha, de har måske ændret mening undervejs og glemt det?

@simonjust det er rimeligt konsekvent, så jeg tvivler. Jeg tror det er med vilje.
-
@simonjust det er rimeligt konsekvent, så jeg tvivler. Jeg tror det er med vilje.
@infonauten @simonjust Med de politiske vinde tænker jeg, at vi går tilbage til 40erne for grafisk inspiration: Fraktur.
𝔉𝔯𝔞𝔨𝔱𝔲𝔯 𝔦𝔰 𝔱𝔥𝔢 𝔫𝔢𝔴 ℭ𝔬𝔪𝔦𝔠 𝔖𝔞𝔫𝔰
-
@infonauten @simonjust Med de politiske vinde tænker jeg, at vi går tilbage til 40erne for grafisk inspiration: Fraktur.
𝔉𝔯𝔞𝔨𝔱𝔲𝔯 𝔦𝔰 𝔱𝔥𝔢 𝔫𝔢𝔴 ℭ𝔬𝔪𝔦𝔠 𝔖𝔞𝔫𝔰
@infonauten @simonjust Calibri er jo lige blevet fravalgt, fordi den var for woke.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@infonauten Ja ok, det kan godt tænkes, hvis det er konsekvent. Det er ikke sådan, at der er flere forfattere på? For så kan de godt finde på at gå fuld Rambo i fontvalg, og så skal man dælme være vågen

-
@infonauten Ja ok, det kan godt tænkes, hvis det er konsekvent. Det er ikke sådan, at der er flere forfattere på? For så kan de godt finde på at gå fuld Rambo i fontvalg, og så skal man dælme være vågen

@simonjust en forfatter, en redaktør og et forlag. Der er ikke så meget tvivl.

-
@infonauten @simonjust Calibri er jo lige blevet fravalgt, fordi den var for woke.
@mjj @infonauten Det vil i hvert fald være "full circle" hvis de vælger en gotisk skrift a'la den

-
@simonjust en forfatter, en redaktør og et forlag. Der er ikke så meget tvivl.

@infonauten Nåh, nej, det burde være lige ud ad landevejen

-
@mjj @infonauten @simonjust Det er godt nok idiotisk.