Michelle har været alle 80-ish Lego Friends-brugsanvisninger og uåbnede kasser igennem.
-
Michelle har været alle 80-ish Lego Friends-brugsanvisninger og uåbnede kasser igennem.
Så - nu har hun udvalgt alt til sin nye Legoby.
Som består ca. 80 % af dimser, der ligger hulter til bulter i 6 STORE kasser med usamlet Lego 🫣(og så vil hun sælge resten bagefter).
Jeg er i gang med første grundsortering af Legoklodser, og det kommer til at tage 1 måned eller mere at sortere og bygge.
Men.
Oprydning er afslapning.
Lego er afslapning.
Lego-oprydning må være dobbelt afslapning, basta. -
Som består ca. 80 % af dimser, der ligger hulter til bulter i 6 STORE kasser med usamlet Lego 🫣(og så vil hun sælge resten bagefter).
Jeg er i gang med første grundsortering af Legoklodser, og det kommer til at tage 1 måned eller mere at sortere og bygge.
Men.
Oprydning er afslapning.
Lego er afslapning.
Lego-oprydning må være dobbelt afslapning, basta.@MThaastrup hvis du kan sende billeder af tingene (kasser/manualer) og du har mod på at sende det med posten er jeg ikke afvisende over for at aftage en del af det.
Til alle jer andre: Er 60% af nyprisen hvis komplet med manual en pris hvor ingen bliver snydt?
-
Men.
Oprydning er afslapning.
Lego er afslapning.
Lego-oprydning må være dobbelt afslapning, basta.@MThaastrup Lego-sortering og oprydning er
-
@MThaastrup hvis du kan sende billeder af tingene (kasser/manualer) og du har mod på at sende det med posten er jeg ikke afvisende over for at aftage en del af det.
Til alle jer andre: Er 60% af nyprisen hvis komplet med manual en pris hvor ingen bliver snydt?
@svuorela Jeg kan ikke garantere, at de brugte sæt er komplette, desværre. Jeg kommer kun til at bygge de sæt, Michelle vil beholde.
-
@svuorela Jeg kan ikke garantere, at de brugte sæt er komplette, desværre. Jeg kommer kun til at bygge de sæt, Michelle vil beholde.
@svuorela Men jeg har sæt i plomberede kasser, de er jo i hvert fald komplette
-
@svuorela Men jeg har sæt i plomberede kasser, de er jo i hvert fald komplette
@svuorela Jeg siger til, når jeg på et tidspunkt har hoved og hale i, hvad der skal ud af huset - så kan vi se, om du kan bruge noget af det.
-
@svuorela Jeg siger til, når jeg på et tidspunkt har hoved og hale i, hvad der skal ud af huset - så kan vi se, om du kan bruge noget af det.
@MThaastrup jeg tænker også mest på julegaver og fødselsdag i december - så jeg har ikke vanvittig travlt
-
@MThaastrup jeg tænker også mest på julegaver og fødselsdag i december - så jeg har ikke vanvittig travlt
@svuorela Tjek
. Jeg vender tilbage! Eller også mind mig om det, når den der septemberfødselsdag nærmer sig.
-
@svuorela Tjek
. Jeg vender tilbage! Eller også mind mig om det, når den der septemberfødselsdag nærmer sig.
@MThaastrup december
-
@MThaastrup december
@svuorela Ha, jeg kan ikke læse. Men godt så