Mit og Michelles tog er åbenbart lavet om, så det kun kører til København H.
-
Mit og Michelles tog er åbenbart lavet om, så det kun kører til København H. Hvordan kommer vi lettest videre til Kastrup derfra i eftermiddag
?
-
Mit og Michelles tog er åbenbart lavet om, så det kun kører til København H. Hvordan kommer vi lettest videre til Kastrup derfra i eftermiddag
?
@MThaastrup spor 6, toget til Sverige. Meget nemt. De siger det også i toget når I kommer ind mod Kbh H.
-
@MThaastrup spor 6, toget til Sverige. Meget nemt. De siger det også i toget når I kommer ind mod Kbh H.
@MThaastrup “Øresundstoget mod Københavns lufthavn, Ørestad, Tårnby og Sverige, afgår fra spor [typisk 6]”
-
@Koefoed taaaak. Der står dog noget med sporændring og spor 7. Er det samme perron som spor 6, mon?
-
@Koefoed @MThaastrup enig med Lone at toget mod lufthavnen/Sverige er det letteste.
-
?
@MThaastrup I kan gå ud af hovedindgangen (du ved, den over for Tivoli, ikke den anden …) og tage bus 5C. Det er let, men tager selvfølgelig lidt tid.
Alternativt finder I et tog der stopper på Tårnby Station og finder videre derfra. Det tager kun et kvarters tid. -
@Koefoed taaaak. Der står dog noget med sporændring og spor 7. Er det samme perron som spor 6, mon?
@MThaastrup @Koefoed 5/6 er samme perron. 7/8 er samme.
-
@MThaastrup det kan jeg ikke huske, men det er nemt at finde: op med rulletrappen, hen til det rette spor, ned igen. Toget går hvert 20. minut ofte oftere.
Det klarer I nemt. -
@MThaastrup I kan gå ud af hovedindgangen (du ved, den over for Tivoli, ikke den anden …) og tage bus 5C. Det er let, men tager selvfølgelig lidt tid.
Alternativt finder I et tog der stopper på Tårnby Station og finder videre derfra. Det tager kun et kvarters tid.@tanyakaroli jeg vil mene at Øresundstoget er klart nemmere end 5C. Det stopper jo også i Kastrup. @MThaastrup
-
@tanyakaroli jeg vil mene at Øresundstoget er klart nemmere end 5C. Det stopper jo også i Kastrup. @MThaastrup
@tanyakaroli @MThaastrup men måske opfattede du Mettes spørgsmål som at togstationen i Kastrup er midlertidigt lukket. Det er den ikke. Det er bare toget fra Jylland der ikke kører helt derhen i dag åbenbart.
-
@tanyakaroli jeg vil mene at Øresundstoget er klart nemmere end 5C. Det stopper jo også i Kastrup. @MThaastrup
@Koefoed @tanyakaroli @MThaastrup
til en anden gang er min anbefaling klart at hoppe af på en tidligere station, og finde metro.
Jeg har holdt mangen en gang og ventet på Kbh H, mens toget skulle alt muligt andet end at køre. Dernæst kørte det de 6min eller lign ud til Ørestad hvor jeg skulle af.
Erfaring fra 17 år på vest Amager
-
@MThaastrup @Koefoed 5/6 er samme perron. 7/8 er samme.
-
til en anden gang er min anbefaling klart at hoppe af på en tidligere station, og finde metro.
Jeg har holdt mangen en gang og ventet på Kbh H, mens toget skulle alt muligt andet end at køre. Dernæst kørte det de 6min eller lign ud til Ørestad hvor jeg skulle af.
@kramse jeg vil nu ikke anbefale at hoppe af i Odense (stationen inden Kbh h) for at finde en metro
@tanyakaroli @MThaastrup
-
@kramse @Koefoed @tanyakaroli men i dag skal det være så simpelt som muligt med to kufferter og en 8-årig
-
@kramse jeg vil nu ikke anbefale at hoppe af i Odense (stationen inden Kbh h) for at finde en metro
@tanyakaroli @MThaastrup
@Koefoed @kramse @tanyakaroli Nej det er jo lige det
-
?
6 minutter før København H laver toget så om igen, så det kører til Kastrup alligevel
️
-
6 minutter før København H laver toget så om igen, så det kører til Kastrup alligevel
️
@MThaastrup Du virker utaknemmelig over hvor hurtige de er til at lave sporarbejde nu om dage, Mette.
-
@MThaastrup Du virker utaknemmelig over hvor hurtige de er til at lave sporarbejde nu om dage, Mette.
-
️
@MThaastrup så fik du slet ikke trænet i spontant at finde rundt på stationer...
Hvilke spor efterlader du i lufthavnen som jeg skal finde i morgen?
Go tur!