Jeg kan melde om, Kystbanen er fuldstændig overproppet denne tirsdag formiddag.
-
Jeg kan melde om, Kystbanen er fuldstændig overproppet denne tirsdag formiddag. Jeg fik et sæde i cykelkupéen.
90% af toget tømmes formentlig i Humlebæk. Jo, der er stadig masser af turister i København, der valfarter til et kunstmuseum.
—
I øvrigt mener jeg: Det er vanvittigt, jeg skal betale 64 kroner for en 40 minutters togrejse (Nørrebro -> Espergærde). -
Jeg kan melde om, Kystbanen er fuldstændig overproppet denne tirsdag formiddag. Jeg fik et sæde i cykelkupéen.
90% af toget tømmes formentlig i Humlebæk. Jo, der er stadig masser af turister i København, der valfarter til et kunstmuseum.
—
I øvrigt mener jeg: Det er vanvittigt, jeg skal betale 64 kroner for en 40 minutters togrejse (Nørrebro -> Espergærde).@anport jer ved, at det er spurgt, men lige nu (og de følgende dage) kan du købe event billetter i Rejsebillet -appen, hvor du får zone 1-99 i 12 timer for 60 kr.
-
@anport jer ved, at det er spurgt, men lige nu (og de følgende dage) kan du købe event billetter i Rejsebillet -appen, hvor du får zone 1-99 i 12 timer for 60 kr.
@Laust jeg hader apps! Især hvis det er DSBs apps
Jeg har #basiskort