Random ting man laver en fredag:Kommer i tanke om, at barnet er vokset fra sine fodboldtrøjer, og det er fodboldtrøjefredag om kun to uger.
-
Random ting man laver en fredag:
Kommer i tanke om, at barnet er vokset fra sine fodboldtrøjer, og det er fodboldtrøjefredag om kun to uger.Og man havde egentlig lovet hende barnet en kvindelandsholdstrøje (nej, ikke nødvendigvis spritny).
Hej, Reshopper...
Nå ja, og så har jeg som vanligt brugt flere penge end planlagt i Bazar Vest.
-
Kommer i tanke om, at barnet er vokset fra sine fodboldtrøjer, og det er fodboldtrøjefredag om kun to uger.Og man havde egentlig lovet hende barnet en kvindelandsholdstrøje (nej, ikke nødvendigvis spritny).
Hej, Reshopper...
Damn, Bazar Vest var altså også bare et slaraffenland dengang jeg studerede og boede i Gellerupparken

Håber du finder noget godt til barnet!
-
Damn, Bazar Vest var altså også bare et slaraffenland dengang jeg studerede og boede i Gellerupparken

Håber du finder noget godt til barnet!
@folfdk Bazar Vest er virkelig slaraffenland

-
Hej, Reshopper...
@MThaastrup ok, bazaar Vest, det fedeste indkøbsted i Århus (omegn
) - det er godt nok lang tid siden jeg har været der 🥳 -
@MThaastrup ok, bazaar Vest, det fedeste indkøbsted i Århus (omegn
) - det er godt nok lang tid siden jeg har været der 🥳@aj42 Vi kom ud derfra med alt fra pitahaya og kokosnød til haydari.
Men vi skal holde en lille MGP-fest i morgen med noget tapasværk for 3 piger og 3 mødre, så det skal nok blive spist en del af det

-
@aj42 Vi kom ud derfra med alt fra pitahaya og kokosnød til haydari.
Men vi skal holde en lille MGP-fest i morgen med noget tapasværk for 3 piger og 3 mødre, så det skal nok blive spist en del af det

@MThaastrup 🥳 🥳