Når man kalder sig selv "liberal" alliance, burde man så ikke holde op med at opføre sig stok-konservativt (på den dårlige måde)?
-
Når man kalder sig selv "liberal" alliance, burde man så ikke holde op med at opføre sig stok-konservativt (på den dårlige måde)?
Strik på (kvindelige) statuer - jeg kan faktisk ikke komme på en ytring, der er mindre destruktiv eller obstruerende.
Shit, du fremstår tyndskindet, politiker.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
Strik på (kvindelige) statuer - jeg kan faktisk ikke komme på en ytring, der er mindre destruktiv eller obstruerende.
@tofticles fed yarn bombing! Normalt kan jeg ellers godt tænke at det er lidt spild af garn/tekstil når det går til udenfor eller bliver fjernet hurtigt
-
@tofticles fed yarn bombing! Normalt kan jeg ellers godt tænke at det er lidt spild af garn/tekstil når det går til udenfor eller bliver fjernet hurtigt
@tofticles noget andet: i artiklen siger Maret Uthaug at "strik [...] altid er blevet anset som en kvindelig syssel". Det er så ikke rigtigt, og noget der er opstået indenfor de sidste 200 år eller sådan noget.
-
@tofticles "- Man kan ikke være bekendt at tage andres kunst til gidsel i ens egne kønspolitiske budskaber. Det, synes jeg, hverken er kunst eller en ordentlig debat, siger Katrine Daugaard."
Det er godt, hun helgarderer med et "synes jeg", for der er nærmest udgangspunkt for en BA-opgave pakket ind i den sætning. Ikke fra Daugaards side, forstås, men i at rede implikationerne ud af hendes udsagn.
Først og fremmest: hvem er det som nu gør kunst til gidsel for sine synspunkter, Katrine?
-
@tofticles "- Man kan ikke være bekendt at tage andres kunst til gidsel i ens egne kønspolitiske budskaber. Det, synes jeg, hverken er kunst eller en ordentlig debat, siger Katrine Daugaard."
Det er godt, hun helgarderer med et "synes jeg", for der er nærmest udgangspunkt for en BA-opgave pakket ind i den sætning. Ikke fra Daugaards side, forstås, men i at rede implikationerne ud af hendes udsagn.
Først og fremmest: hvem er det som nu gør kunst til gidsel for sine synspunkter, Katrine?
@fanden Jeg -ved- godt at fakta er tabt på den slags typer, men jeg er kun lægmand med kunst og selv jeg ved, at nogen af de største kunstnere (og samtidskritikere) netop arbejdede videre på andres kunst for at italesætte samfundsbrister.
Og på den lidt større klinge, når I (politikere) møder vores lovlige ret til at ytre os fredsommeligt med magtmidler, så er civil ulydighed den mindst voldelige modreaktion I kan forvente.
-
@tofticles med de ting LA siger så er det vist lang tid siden de har været liberale. LGBT+ falder heller ikke deres smag. Så der er ikke meget frihed under ansvar hos dem