Der er vidst en medarbejder i Rema der har hørt noget på vandrørene om boycott af varer fra USA, for i går stod der flere kvartpaller Jolly-cola, og Jolly-Time på en meget prominent plads i butikken.
-
Der er vidst en medarbejder i Rema der har hørt noget på vandrørene om boycott af varer fra USA, for i går stod der flere kvartpaller Jolly-cola, og Jolly-Time på en meget prominent plads i butikken.
Jolly-Time! Den tror jeg ikke at jeg har smagt, eller for den sags skyld set! siden 80'erne. -
Jolly-Time! Den tror jeg ikke at jeg har smagt, eller for den sags skyld set! siden 80'erne.@Eg0nJN det er min yndlings sodavand
-
@Eg0nJN det er min yndlings sodavand
-
@simonjust @klgn Jeg har aldrig brudt mig om Harboe cola. Jeg kunne til gengæld godt lide den cola som Saltum lavede til FDB/Coop. Mon man stadig kan få den?
-
@simonjust @klgn Jeg har aldrig brudt mig om Harboe cola. Jeg kunne til gengæld godt lide den cola som Saltum lavede til FDB/Coop. Mon man stadig kan få den?
-
@simonjust @klgn In all fairness så er det mange år siden jeg smagte Harboe cola. de kan have forbedret smagen mange gange siden.
De har i hvert fald opdateret designet på flasken. -
@simonjust @klgn In all fairness så er det mange år siden jeg smagte Harboe cola. de kan have forbedret smagen mange gange siden.
De har i hvert fald opdateret designet på flasken.@Eg0nJN @simonjust jeg mener, de har ændret opskriften. Det mindes jeg, at @MThaastrup har nævnt et sted.
Vi købte Jolly som en test i sidste uge, og det bliver nok vores go to cola fremover. Selv foretrækker jeg jolly time eller Face Kondi -
@Eg0nJN @simonjust jeg mener, de har ændret opskriften. Det mindes jeg, at @MThaastrup har nævnt et sted.
Vi købte Jolly som en test i sidste uge, og det bliver nok vores go to cola fremover. Selv foretrækker jeg jolly time eller Face Kondi@klgn @Eg0nJN @simonjust Jeg kender kun light-versionen af Harboes cola, og den er blevet lavet om for nogle år siden. Og smager fremragende, synes jeg.
-
Jolly-Time! Den tror jeg ikke at jeg har smagt, eller for den sags skyld set! siden 80'erne.@Eg0nJN Det er lidt af et tilfælde, de havde den i avisen i denne uge. Og den avis er jo lavet og kampagnerne forberedt for adskillige måneder siden.
-
@Eg0nJN Det er lidt af et tilfælde, de havde den i avisen i denne uge. Og den avis er jo lavet og kampagnerne forberedt for adskillige måneder siden.
@MThaastrup @Eg0nJN Min lokale Rema har Jolly sodavand på tilbud med regelmæssige mellemrum.
-
@MThaastrup @Eg0nJN Min lokale Rema har Jolly sodavand på tilbud med regelmæssige mellemrum.
@saederup @MThaastrup og jolly cola var ikke i Remas tilbudsavis for denne uge.
-
@saederup @MThaastrup og jolly cola var ikke i Remas tilbudsavis for denne uge.
-
@MThaastrup @Eg0nJN @saederup det kan være, at de har taget varer hjem til et tilbud i den kommende uge? Vi får se.
Og ellers er der Harboe, og Hancock m.fl. -
@MThaastrup @Eg0nJN @saederup det kan være, at de har taget varer hjem til et tilbud i den kommende uge? Vi får se.
Og ellers er der Harboe, og Hancock m.fl.