Gennemhullet uldundertrøje fik lige en tur med nålefiltenålen og noget uld.
-
Gennemhullet uldundertrøje fik lige en tur med nålefiltenålen og noget uld. Det tog ca 30 min at lappe/lukke 10+ små huller. Så kan den lidt igen. #nørklerier #repair
-
Gennemhullet uldundertrøje fik lige en tur med nålefiltenålen og noget uld. Det tog ca 30 min at lappe/lukke 10+ små huller. Så kan den lidt igen. #nørklerier #repair
@Koefoed det ligner noget jeg gerne vile se en begynderinstruktipnsvideo om
-
@Koefoed det ligner noget jeg gerne vile se en begynderinstruktipnsvideo om
@svuorela jeg er lige gået hjemmefra og er ikke hjemme før på fredag, men så kan jeg lave en. Eller også finder jeg da lige en online. Man skal bruge en bestemt nål, og ellers er det supernemt.
-
@svuorela jeg er lige gået hjemmefra og er ikke hjemme før på fredag, men så kan jeg lave en. Eller også finder jeg da lige en online. Man skal bruge en bestemt nål, og ellers er det supernemt.
@Koefoed det lyder dejligt. Jeg gætter på den rigtige nål kan findes enten i en hobbybutik eller en butik der sælger stoffer.
-
>blev grebet af stemningen og blandede en uld som passer til en tynd rullekravetrøje som jeg bruger ofte (og til pæn hverdag), men som har fået et par små huller. Min pink uld var for kold, men blander man noget varm orange i, så ligner den den varme pink ret meget. Så nu er der en lap på ærmet og på ryggen. Det blev ok.
Min uld er købt for ca 15 år siden i søstrene grene. Jeg har brugt ca 1gr til denne reparation. Se foto. #nørklerier #repair