Et af de bedste julemarkeder i Berlin er på Gendarmenmarkt.
-
Et af de bedste julemarkeder i Berlin er på Gendarmenmarkt. Man betaler indgang og der er mange mennesker, men alt er bare lækrere og hyggeligere. Og så skøn, jazzet livemusik i baggrunden 🥰

-
Et af de bedste julemarkeder i Berlin er på Gendarmenmarkt. Man betaler indgang og der er mange mennesker, men alt er bare lækrere og hyggeligere. Og så skøn, jazzet livemusik i baggrunden 🥰

@tanyakaroli orhh for filan jeg har intet at bruge sådan en pelikan til men hvor er de fede!
-

@tanyakaroli Nice! Billede No. 2, der er godt meget at se på der
tænkt at nogen har brugt tid på at sætte det op, og skal pakke det ned igen. Nærmeste vildere end en konfettikanon til et tv-show
🫣 -
@tanyakaroli Nice! Billede No. 2, der er godt meget at se på der
tænkt at nogen har brugt tid på at sætte det op, og skal pakke det ned igen. Nærmeste vildere end en konfettikanon til et tv-show
🫣@aj42 Jeg var fuldstændig overvældet - det glimtede og lyste fra alle sider, og der var pynt i alle størrelser! Som 100 års jul formindsket og presset ind på fire kvadratmeter
-
@tanyakaroli orhh for filan jeg har intet at bruge sådan en pelikan til men hvor er de fede!
@pms Jeg er også helt pjattet med de pelikaner!