Er der nogen, der ved, hvordan man skal tolke skiltene i Netto.
-
Er der nogen, der ved, hvordan man skal tolke skiltene i Netto. Coca-Cola har ikke en sort stjerne, men andre ting, som jeg slet ikke troede, har en sort stjerne. Og selv vine med et amerikansk flag har ingen sort stjerne.
-
B boykotamerikanskevarer@friendica.dk shared this topic
-
Er der nogen, der ved, hvordan man skal tolke skiltene i Netto. Coca-Cola har ikke en sort stjerne, men andre ting, som jeg slet ikke troede, har en sort stjerne. Og selv vine med et amerikansk flag har ingen sort stjerne.Nu har jeg lige checket Løgismose Græsk Yoghurt samt Arla Laktosefri mælk på www.madometer.com, og ifølge den, er begge produkter pæredanske.
-
Nu har jeg lige checket Løgismose Græsk Yoghurt samt Arla Laktosefri mælk på www.madometer.com, og ifølge den, er begge produkter pæredanske.@jrossstocholm Jammen den sorte stjerne skulle vist netop markere europæiske varer, ikke amerikanske. Jeg tænker alle butikker vælger denne fremgangsmåde for at undgå at blive anklaget for at blokere for salg fra et bestemt land (men det er bare et gæt).
-
@jrossstocholm Jammen den sorte stjerne skulle vist netop markere europæiske varer, ikke amerikanske. Jeg tænker alle butikker vælger denne fremgangsmåde for at undgå at blive anklaget for at blokere for salg fra et bestemt land (men det er bare et gæt).@jrossstocholm @dennismelhede Det er korrekt, stjernen er for europæiske varer. Det er dog lidt en rodebutik hvad deres definition af europæisk er baseret på. Se fx denne artikel dr.dk/nyheder/penge/salling-vi…
-
Nu har jeg lige checket Løgismose Græsk Yoghurt samt Arla Laktosefri mælk på www.madometer.com, og ifølge den, er begge produkter pæredanske.@jrossstocholm @boykotamerikanskevarer jammen det passer jo så også med at de har stjerne på.
-
Er der nogen, der ved, hvordan man skal tolke skiltene i Netto. Coca-Cola har ikke en sort stjerne, men andre ting, som jeg slet ikke troede, har en sort stjerne. Og selv vine med et amerikansk flag har ingen sort stjerne.Nå - men jeg kan da forstå, at jeg helt havde misforstået det. Tak for opklaringen