I et anfald af 'far siger da ikke nej' sagde jeg ja da den store ville have pølsehorn med til børnehavejulefrokost.
-
I et anfald af 'far siger da ikke nej' sagde jeg ja da den store ville have pølsehorn med til børnehavejulefrokost. Så nu har jeg lavet alt for mange pølsehorn som er ved at blive bagt.
En anden gang kan det være jeg skal prøve noget som ikke er tilnærmet portionsagtigt - og så håber jeg at de andre forældre ikke laver samme mængder som mig, ellers kommer de til at drukne i mad. -
I et anfald af 'far siger da ikke nej' sagde jeg ja da den store ville have pølsehorn med til børnehavejulefrokost. Så nu har jeg lavet alt for mange pølsehorn som er ved at blive bagt.
En anden gang kan det være jeg skal prøve noget som ikke er tilnærmet portionsagtigt - og så håber jeg at de andre forældre ikke laver samme mængder som mig, ellers kommer de til at drukne i mad.@svuorela skal man ikke normalt kun lave til 1½- 2 børn
?Eller også lavede jeg i hvert fald alt for få små tartelet-tærter til SFO-julefrokosten i sidste uge
-
@svuorela skal man ikke normalt kun lave til 1½- 2 børn
?Eller også lavede jeg i hvert fald alt for få små tartelet-tærter til SFO-julefrokosten i sidste uge
@MThaastrup jo. Men det føles forkert.
Jeg har også for meget med når jeg selv skal til sammenskudsgilde -
@MThaastrup jo. Men det føles forkert.
Jeg har også for meget med når jeg selv skal til sammenskudsgilde@svuorela Jeg ville nok have dårlig samvittighed over at ulejlige personalet med alt for meget mad i forhold til behovet - selvom jeg til sammenskudsgilde, hvor jeg selv deltager, gør det samme

-
@svuorela Jeg ville nok have dårlig samvittighed over at ulejlige personalet med alt for meget mad i forhold til behovet - selvom jeg til sammenskudsgilde, hvor jeg selv deltager, gør det samme

@MThaastrup jeg tror de planlægger efter at eftermiddagsmaden er 'rester'
-
@MThaastrup jeg tror de planlægger efter at eftermiddagsmaden er 'rester'
@svuorela He, godt tænkt!