Jeg skal til 40-års fødselsdag.
-
Jeg skal til 40-års fødselsdag. Hvordan er det nu man interagerer med den slags unge mennesker?
@SorenMRiis Man siger "wassårp" og giver fist-bumps ligesom politiker-Lars, og skynder sig at sige, at man er veganer og nr. 53 ud af de 72 LBQT+ identifikationer.
Når de så spørger, hvad nr. 53 er, kigger man meget interesseret på dem, og siger en udgave af "sjovt, at DU lige skulle spørge". Det får dem til at gå væk, og så slipper man for yderligere social kontakt.
-
Jeg skal til 40-års fødselsdag. Hvordan er det nu man interagerer med den slags unge mennesker?
@SorenMRiis Omvendt kasket, håndtegn og udtryk som "nede med den fede". Det plejer at være min fremgangsmåde.
-
@SorenMRiis et oplagt samtaleemne må være VM i Mexico 1986

-
-
@SorenMRiis et oplagt samtaleemne må være VM i Mexico 1986

@anport @SorenMRiis Jeg interesserer mig ikke for fodbold, så jeg plejer at tale om dengang jeg var til koncert med Pink Floyd
-
@anport @SorenMRiis Jeg interesserer mig ikke for fodbold, så jeg plejer at tale om dengang jeg var til koncert med Pink Floyd
@anport @SorenMRiis Eller Dire Straits hvis det er nogle lidt kedeligere mennesker.
-
Dette indlæg er slettet! -
Jeg - af alle mennesker- blev tvangsindskrevet af Tommys gudsøn på 4 til at spille fodbold med ham i halvanden time… Hvad gør man ikke for at få en unge til at grine!
-
Jeg - af alle mennesker- blev tvangsindskrevet af Tommys gudsøn på 4 til at spille fodbold med ham i halvanden time… Hvad gør man ikke for at få en unge til at grine!
@SorenMRiis
Kender ikke dine fodboldt skiles. Men hvis det var mig, ville det være rimelig lige hold.Og 1 1/2 times pause fra voksen snak.
-
@SorenMRiis meget storsindet af dig! (Håber det var lidt sjovt for dig også)