Turen til Helgenæs var årets hidtil varmeste tur, og pga varmen den hårdeste.
-
Turen til Helgenæs var årets hidtil varmeste tur, og pga varmen den hårdeste. Men det var stadig godt, og bagerstoppet ved Femmøller var tiltrængt.
Vi havde tre brølstærke unge gutter med, som lå og kørte alle bakke- og skiltespurter, og de lå også forrest og trak ca halvdelen af turen
Og så var der roeren. Han var høj og bred, og så var det hans tredje tur - nogensinde 🤯 Han var *helt* ristet, men han kom med hjem, og han havde haft en god tur, sagde han 🥳
-
Turen til Helgenæs var årets hidtil varmeste tur, og pga varmen den hårdeste. Men det var stadig godt, og bagerstoppet ved Femmøller var tiltrængt.
Vi havde tre brølstærke unge gutter med, som lå og kørte alle bakke- og skiltespurter, og de lå også forrest og trak ca halvdelen af turen
Og så var der roeren. Han var høj og bred, og så var det hans tredje tur - nogensinde 🤯 Han var *helt* ristet, men han kom med hjem, og han havde haft en god tur, sagde han 🥳
Og nu går der ikke længe, inden jeg skal ud til mine forældre og spise.
Jeg kører selvfølgelig derud på min cykel. Fordi 128 km på en dag er jo ikke nok 🫠
(der er kun 7 km hver vej, så jeg overlever nok lige)
-
Og nu går der ikke længe, inden jeg skal ud til mine forældre og spise.
Jeg kører selvfølgelig derud på min cykel. Fordi 128 km på en dag er jo ikke nok 🫠
(der er kun 7 km hver vej, så jeg overlever nok lige)
Dvs. jeg sikkert overlever, hvis nu indersiden af mit lår gider lade være med at krampe
️
-
Dvs. jeg sikkert overlever, hvis nu indersiden af mit lår gider lade være med at krampe
️
Dagen i tal:
Samlet distance: 142 km
Samlede antal højdemeter: 1090 m
Antal gange kramper i inderlåret: 2
Volumen væske indtaget: 1.000.000.000.000.000.000 liter -
Dagen i tal:
Samlet distance: 142 km
Samlede antal højdemeter: 1090 m
Antal gange kramper i inderlåret: 2
Volumen væske indtaget: 1.000.000.000.000.000.000 liter@nerdd 142 km uden én eneste punktering?